  • 101. Data: 2017-12-29 08:06:51
    Temat: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2017 04:05:02 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > A Kraków na marsie czy między okolicznymi wioskami i miasteczkami?

    No to kupi sobie rolnik w okolicznym GS, a z Krakowa zniknie pare
    smrodzacych ciezarowek i traktorow :-)

    > Rolnikom wolno. Uchwała dotyczyła mieszkańców miasta.
    > Naprawdę się ogarnij.

    Wot glupota, jesli rolnik tuz przy granicy miasta :-)

    > A pańskie nazwisko? I już jest oficjalnie.

    Kowalski. A panskie nazwisko i stopien ?

    > Taką wiedzę mają głównie przestępcy i kombinatorzy a nie emeryci
    > ze starej kamienicy.

    Oni moga pomyslec, ze jak ktos odbiera telefon stacjonarny, to nie wie
    kto dzwoni :-)

    > Nie z centralnym, ale za oknem osiedla domków a tam już palą tym
    > co palą. Czasami zaleci.

    > Całe nie. W domkach ludzie bogatsi i bardziej im zależy na
    > wygodzie i bezobsługowym działaniu niż na cenie więc część
    > ma bardziej cywilizowane ogrzewanie na gaz.

    Sam sobie zaprzeczasz, skoro zalatuje :-)

    _NA_ cale osiedle smierdzi, jeden komin wystarczy.

    > Ale część tradycyjnie dymi z kominów a co jakiś czas jakiś
    > oszczędny coś ze śmieci puści z dymem. I wtedy czuć.

    Albo jakis kiepski wegiel.

    J.

  • 102. Data: 2017-12-29 09:16:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-29 o 08:06, J.F. pisze:

    > No to kupi sobie rolnik w okolicznym GS, a z Krakowa zniknie pare
    > smrodzacych ciezarowek i traktorow :-)

    Mieszkaniec miasta też sobie tam kupi.
    Antyradary kupują tylko kolekcjonerzy czy jednak użytkownicy?
    mimo że używanie nielegalne.

    > Wot glupota, jesli rolnik tuz przy granicy miasta :-)

    Ten zakaz to głupota więc zręcznie ustalili termin jego wejścia w życie.
    Po kadencji matołów którzy po przegłosowali.

    > Kowalski. A panskie nazwisko i stopien ?

    To my zadajemy pytania kowalski, jeszcze tego nie wiecie? :-)

    > Oni moga pomyslec, ze jak ktos odbiera telefon stacjonarny, to nie wie
    > kto dzwoni :-)

    Od wielu lat numery usług alarmowych mają automagiczną identyfikację.
    Odbierający z sygnałem dźwiękowym ma wyświetlany numer z którego
    przychodzi połączenia.

    > Sam sobie zaprzeczasz, skoro zalatuje :-)

    Bo część nie oznacza wszyscy jak sobie dopowiedziałeś.

    > _NA_ cale osiedle smierdzi, jeden komin wystarczy.

    Nie na całe, tylko tym z wiatrem.

    > Albo jakis kiepski wegiel.

    To nie węgiel to dodatki spalane żeby miejsce w koszu oszczędzić.
    Ośmioosobowa rodzina mieszka w domku a pojemnik na śmiecie
    mają taki sam jak sąsiedzi gdzie mieszka dwie czy trzy osoby.
    A kupujemy coraz więcej produktów przetworzonych więc i opakowań
    z diabli wiedza jakiej chemii coraz więcej.
    I tak dobrze ze ten pojemnik mają. Kiedyś nie było takiego
    obowiązku i pan gospodarz tłumaczył z pogodną miną że naturalne
    do kompostownika a nie naturalne do pieca. Ja dodałem że żużel z
    pieca do posypywania chodnika idzie i kontrola zakończyła się
    pozytywnie dla kontrolowanego. :-)

    Pozdrawiam

  • 103. Data: 2017-12-29 09:39:41
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-12-23 o 11:51, p...@g...com pisze:

    > http://www.bild.de/regional/hamburg/containerschiff/
    qualm-alarm-am-hamburger-hafen-38016270.bild.html

    "Mit aktiviertem Adblocker können Sie BILD.de nicht mehr besuchen".

    Nie mam adblocka.

  • 104. Data: 2017-12-29 09:44:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2017 09:16:59 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Mieszkaniec miasta też sobie tam kupi.

    Emeryt bez samochodu sobie nie kupi.
    A samochod to malo - przydalaby sie jeszcze przyczepka.

    > Ten zakaz to głupota więc zręcznie ustalili termin jego wejścia w życie.
    > Po kadencji matołów którzy po przegłosowali.

    Jesli mowia o 16 czy 20 tys pozostalych piecow, to wydaje sie to
    niewiele jak na 750 tys miasto.

    A gdzies tam jeszcze wisza unijne przepisy - Polska albo zapewni
    mieszkancom czyste powietrze albo bedzie kary placic.

    > To my zadajemy pytania kowalski, jeszcze tego nie wiecie? :-)

    Szeregowy, przedstawic sie i okazac legitymacje !

    > Od wielu lat numery usług alarmowych mają automagiczną identyfikację.

    Ale skad emeryt ma o tym wiedziec, jesli telefon ma jeszcze na
    tarcze ? :-)

    > Bo część nie oznacza wszyscy jak sobie dopowiedziałeś.

    > Nie na całe, tylko tym z wiatrem.

    A jak wiatru nie ma ?

    > To nie węgiel to dodatki spalane żeby miejsce w koszu oszczędzić.

    Mam jednak wrazenie ze wegiel.

> [...]
    > do kompostownika a nie naturalne do pieca. Ja dodałem że żużel z
    > pieca do posypywania chodnika idzie i kontrola zakończyła się

    To sie ciesz, bo chodnik wolno posypywac piaskiem z atestem, a nie g*
    z pieca :-)

    J.

  • 105. Data: 2017-12-29 10:28:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-12-2017 o 09:44, J.F. pisze:

    > Mam jednak wrazenie ze wegiel.

    A ja że nie.
    Smród którym często dymi mi sąsiad, ma zdecydowanie chemiczne
    pochodzenie i kolor.

  • 106. Data: 2017-12-29 12:06:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 29 Dec 2017 09:44:57 +0100, J.F.

    > Mam jednak wrazenie ze wegiel.

    Oczywiście że węgiel, względnie mokre drewno (u moich rodzicieli pod Górą
    Kalwarią sąsiedzi ścinają sosnę itego samego dnia ląduje w kotle
    "ogrzewając" dom. Śmieci bziukną i nie ma po nich śladu a kiszony węgiel (i
    wcale nie musi być zły) albo mokre drewno potrafi dymić godzinami
    żółtym/swiym, śmierdzącym i duszącym dymem. SM robi kontrole i wychodzi że
    spalanie śmieci to MARGINES, w większości problem stanowi źle spalane
    całkiem LEGALNE paliwo. Od lat czysteogrzewanie.pl walczy próbując uczyć
    ludzi "czyściej" (w sensie bez dymu) spalać i nie przynosi ŻADNEGO to
    skutku. Dlatego zakazy szukują (w tym już zakazano mułów i flotów) na
    opornych leniów ignorantów.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 107. Data: 2017-12-29 16:01:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2017 12:06:39 +0100, Myjk napisał(a):
> [...]
    > wcale nie musi być zły) albo mokre drewno potrafi dymić godzinami
    > żółtym/swiym, śmierdzącym i duszącym dymem. SM robi kontrole i wychodzi że

    Akurat plastiki, z wyjatkiem PCW/PVC, sie w miare dobrze pala,
    tylko w malym piecu w potrafia przy tym dymic i smierdziec ... ale
    specyficznie. To co czasem czuje na osiedlu, to IMO nie sa plastiki.

    J.