    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Date: Sun, 24 Dec 2017 20:50:52 +0100
    <5a3a2e3e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5a3a4753$0$5142$65785112@news.neostrada.pl> <wvl5m243cd3q$.dlg@myjk.org>
    <9...@g...com>
    <15gicm1nc6eyx$.dlg@myjk.org> <p1i8s2$jm$1@node2.news.atman.pl>
    <1t0abdq6bgmv9$.dlg@myjk.org> <p1jhj1$s2e$2@node1.news.atman.pl>
    <4...@m...org> <p1l8du$gl3$2@node1.news.atman.pl>
    <17jjcnoxsi00c$.dlg@myjk.org> <p1mb7j$ji4$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@m...org>

    W dniu 2017-12-24 o 12:17, Myjk pisze:

    > Dostrzegam problem syfiastego powietrza które szkodzi ludziom.

    Ja dostrzegam u ciebie chęć decydowania za innych co będzie lepsze.

    > ROTFL Nie masz widać zielonego pojęcia o USA. Tam po pierwsze często
    > pierdnąć nie można swobodnie, po drugie tam nie mają problemu z jakością
    > powietrza. Także strzelaj dalej.

    W miastach mają. Ale strzelaj dalej.

    > To nie podobieństwo, tylko twoja charakterystyka toczka w toczkę. Godwin
    > prewidział istnienie takich jak ty prawie 30 lat temu i widać miał rację.
    > Luzerze.

    Takich faszystów jak ty poznaliśmy sporo wcześniej niż prawie 30 lat
    temu, i nie chcemy ich więcej.

    > Poczekasz, bo masz zerową moc sprawdzą w tym temacie.

    Ty też. Twoja moc "sprawcza" to szczekanie w usenecie faszystowskimi
    hasełkami o wprowadzeniu zakazów

    > EOT Luzerze.

    W takie cuda to ja nie wierzę.