-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!p
eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <a...@g...com>
<5f60e7be$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <11k7m98a58fg9$.dlg@myjk.org>
<rjvhr8$18h0$1@gioia.aioe.org>
<5f63658a$0$546$65785112@news.neostrada.pl> <f...@m...org>
<5f64846c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<rk28i6$18t$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f64c6f1$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<u0jpk40m1wdx$.dlg@myjk.org> <e...@4...net>
<m...@m...org>
<X...@1...0.0.1>
<1...@m...org> <rks3tg$ni8$3$horizn@news.chmurka.net>
<z...@m...org> <rkt16f$c26$1$horizn@news.chmurka.net>
<3...@m...org> <5f743ebf$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 1 Oct 2020 16:36:22 +0200
Message-ID: <1...@m...org>
Lines: 30
NNTP-Posting-Host: 83.6.192.43
X-Trace: 1601562981 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 554 83.6.192.43:59582
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3284
X-Received-Body-CRC: 1576949218
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685637
[ ukryj nagłówki ]Wed, 30 Sep 2020 10:15:59 +0200, cyklista
> No jak nie celowo,jak celowo, jak inaczej nazwac dołożenie samochodowi
> masy i dodatkowego oporu a oczekiwac że spali tyle samo?
> masa baterii i opór prądnicy ładującej bateriie daje pogorszenie
> spalania i emisji
Jprdle, przestańcie w kółko powtarzać te głupoty. Co z tego że ma większą
masę, skoro sprawność pracy silnika jest wyższa (także dzięki temu że jest
on wyłączany w razie postoju a jak jest włączany to napędza auto a resztę
odkłąda do akumulatora, także na postoju w trybie który w spaliniaku się
nazywa idle), w tym odzyskiwanie energii z hamowania zachodzi na rzecz tej
masy? Czyste elektryki mają jeszcze większą masę, a są sprawniejsze niż
odpowiedniki spalinowe. Przyjmijcie to w końcu do wiadomości. Zamiast
powielać brednie, poszukajcie odpowiedzi skąd im takie idiotyzmy wyszły --
bo że stwierdzili że PHEVy przy pałowaniu (cokolwiek to znaczy) palą więcej
niż ekwiwalnet spalinowy (pewnie dla testu zagłaskany) to już wiadomo.
Jeźdżę PHEVem który spala 2x mniej paliwa niż ekwiwalent spalinowy! Jeśli
komuś wyszło że spala więcej, to musiał być pędzony w korkach od świateł do
świateł (gdzie nie miał szans na odzysk energii z hamowania), do tego w
trybie CHARGE (kiedy to na postoju silnik pracuje na 2500 obrotów, a
podczas jazdy, nawet jak się toczy na 4000 obr.) i jeszcze nie uwzglęniając
jazdy na zgromadzonym w tym trybie prądu. To jedyne logiczne wyjaśnienie
jak komuś mógł wyjść taki absurd -- tylko do rzeczywistości ma się jak
pięść do oka, bo nikt kto jeździ w trbie HEV nie jeździ w trybie charge, bo
po co?
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 01.10.20 16:55 Myjk
- 01.10.20 17:14 Myjk
- 01.10.20 17:39 K
- 01.10.20 18:59 Budzik
- 01.10.20 19:31 Zenek Kapelinder
- 01.10.20 19:40 Zenek Kapelinder
- 01.10.20 20:26 Myjk
- 02.10.20 11:07 K
- 02.10.20 11:15 K
- 02.10.20 13:04 Myjk
- 02.10.20 13:15 Myjk
- 02.10.20 13:22 Myjk
- 02.10.20 18:20 K
- 02.10.20 19:13 Myjk
- 03.10.20 20:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=