  • Data: 2020-09-30 20:33:04
    Temat: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 30 września 2020 o 19:59:56 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nikt nie twierdzi ze wody brakuje wiec trudno zebysmy rozmawiali o
    > takiej tezie.
    > Rozmowa jest o wodzie nadajacej sie do picia - sprawdz sobie ile z tych
    > 70% to taka woda...

    > Jeszcze jakies inne bzdury w głowie?
    > Teraz taka piosenka jest modna - tylko jedno w głowie mam, koksu 5 gram
    > :)))
    > A tak powaznie, to z tego pamietam, to to jest raczej kilkadziesiat
    > metrów a nie 2km...
    > Jeżeli jednak masz jakies zródło tych 2km to chetnie poczytam, chociaz
> [...]
    Teraz Budzik pierdolisz także w oczach skrzypi jak się czyta. Po chuj chcesz
    oszczędzać wodę jak teraz napisałeś że jest jej do oporu. Piach na Sacharze też byś
    oszczędzał bo Grecie ktoś by kazał tak mówić? Żadna woda na Ziemi nie nadaje się
    bezpośrednio do picia. Nawet ta z lodowców bo jest zbyt mało zmineralizowana.
    Widziałeś wodę w Wiśle? Jak jest głębiej niż 20 centymetrów to dna nie widać. A jak
    są w necie zdjęcia z oceanów i mórz różnych to tam pod wodą widoczność na
    kilkadziesiąt czy kilkaset metrów. To pewno dlatego odsalanie morskiej wody kosztuje
    podobnie co oczyszczanie tej z rzek. Jak nie masz instalacji do wody szarej to nie
    masz prawa nikogo pouczać odnośnie oszczędzania wody.