eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny niemiecki motowałek:-) › Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
    anger.ac.uk!not-for-mail
    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
    Date: Tue, 29 Sep 2020 08:41:55 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <rkuog4$tpj$1$horizn@news.chmurka.net>
    References: <a...@g...com>
    <5f60e7be$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <11k7m98a58fg9$.dlg@myjk.org>
    <rjvhr8$18h0$1@gioia.aioe.org>
    <5f63658a$0$546$65785112@news.neostrada.pl> <f...@m...org>
    <5f64846c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <rk28i6$18t$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f64c6f1$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <u0jpk40m1wdx$.dlg@myjk.org> <e...@4...net>
    <m...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org> <rks3tg$ni8$3$horizn@news.chmurka.net>
    <5f71c26b$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <rkstu4$9sg$1$horizn@news.chmurka.net> <g...@m...org>
    NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 29 Sep 2020 07:41:56 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
    posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
    logging-data="30515";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    Content-Language: en-GB
    In-Reply-To: <g...@m...org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685398
    [ ukryj nagłówki ]

    On 28/09/2020 17:03, Myjk wrote:
    > Mon, 28 Sep 2020 16:02:28 +0100, K
    >
    >> Tam w tym tekscie byla taka wzmianka, ze w phev-ach produceni nie
    >> oferuja nic w kwestii ekologii spalin. Tak jaby zakladali, ze wiekszosc
    >> czasu lub tylko beda jezdzily na pradzie.
    >
    > Wzmianka... Pytam zatem po raz kolejny, jak PHEV, który ma na pokładzie
    > spalinowy silnik wyrwany wprost z wersji czysto spalinowej, a spełniającej
    > Euro5, i mający ograniczoną moc o 30KM żeby spełniać jednak EURO6, silnik
    > wysterowany tak aby pracować w OPTYMALNYCH WARUNKACH, może mieć gorsze
    > parametry w kwestii emisji spalin? No już tyle razy zignorowałeś to
    > pytanie, że już więcej się chyba nie da.

    Widocznie tym co to badali tak wyszlo. Gdyby to nie byla prawda to by
    sie larum producentow podnioslo. Jak sie z tym nie zgadzasz to wez to im
    tam oprotestuj.

    >
    >> Najwidoczniej jest to bledne zalozenie.
    >
    > Nie założenie jest błędne, tylko ludzie głupi vel bezczelni w tym wypadku.
    > Przecież w spaliniakach jest to samo -- mało to ludzie diesli do jazdy po
    > mieście pokupowali? Dlaczego, a no bo niby taniej się jeździ, a bo w
    > standardzie turbawka, to w fotel wciska lepiej itd.
    >

    Pokupywali bo mieli do tego prawo. Nie mow ludziom jak maja zyc.

    >> Ja osobiscie ladowalbym tylko gdybym pamietal i by mi sie chcialo.
    >
    > Jak dla mnie to jakiś absurd kupować PHEVa i go nie ładować, bo... "mi się
    > nie chce wtyczki podłączyć" względnie "pamiętać" -- to już w ogóle tak
    > absurdalny "argument" że żal to komentować. Czyli mieścisz się w grupie
    > tych głupków co kupili pół tony akumulatorów z samochodem żeby z nich nie
    > korzystać bo są zbyt leniwi.
    >

    Mogli nie tyle kupic co dostac firmowe albo brac co bylo na stanie w
    danej chwili, a zaraz bedziesz bral hybryde bo innych nie bedzie. A, ze
    jedzie bez ladowania, a na autostradzie i tak sie wlacza spalinowy?

    >> Patrzac na nowego Peugeota 508, 200 kilka KM bez pradu 300
    >> kilka z pradem, 200 mi starcza. Obstawiam, ze za kilka lat
    >> jak kupie kolejne auto to bedzie wlasnie jakiegos rodzaju
    >> hybryda ze wzgledu na brak innych opcji i wlasnie tak
    >> bede postepowal.
    >
    > Cały problem polega na tym, że z EV czy PHEV nie korzystałeś nawet parę
    > dni, o miesiącach nie wspominając -- to tak jakby opisywać smak potrawy
    > widzianej przez ladę (nie mylić z ładą).
    >

    Bede chcial to sie umowie na jazde testowa, tylko co to zmieni w tym
    przypadku?

    >> Zreszta jak widac, Mercedes juz postawil na wodor.
    >> Pierwsze ciezarowki maja wyjechac na drogi w 2023
    >
    > Masz zamiar jeździć ciężarówką?
    >

    Nie udawaj glupszego niz jestes ;) Rownoczesnie albo chwile pozniej
    zapewne pojawia sie osobowe w tej technologii.

    >> i dojdzie do zabawnej sytuacji kiedy to meleksy na baterie
    >> beda w 2025 tymi nieekologicznymi ;)
    >
    > Weź może najpierw sprawdź sprawność procesu pozyskiwania wodoru od
    > wytworzenia z OZE do kół, bo znowu coś bredzisz. Wodór jeszcze długo nie
    > zagości w osóbówkach, o ile w ogóle się to stanie -- a jeśli już, to będzie
    > to tylko jako sporadyczny range extender. Może nawet na przyczepce albo na
    > dachu zamiast rowerów. :P Zresztą patrząc na to jak szybko są zwiększane
    > moce ładowania akumulatorów w świetle zapotrzebowania ludzi na kilometry to
    > i to pewnie będzie poroniony pomysł.
    >

    No to poczekamy zobaczymy gdyby bylo tak chujowo jak mowisz to nikt by
    sie w to nie pchal. Na chwile obecna widze, ze technologia akumulatorow
    od lat stoi praktycznie w miejscu. To, ze sie szybciej laduja niz 8 lat
    temu nie wiele zmienia. Nadal zasieg jest dosc maly, a czas potrzebny do
    naladowania zbyt dlugi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: