  • Data: 2023-04-13 09:43:06
    Temat: Re: Kolejny cios lobby paliwowego
    Od: Jacek <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Thu, 13 Apr 2023 09:28:54 +0200, użytkownik LordBluzg(R)?? napisał:

    > Proste. Prątek rurę wydechową ma gdzie indziej i lokalnie nie dymi a
    > sprawność celem uzyskania prądu nie odbywa się lokalnie ale również w
    > tej elektrowni. Wyniesienie 'wad" do elektrowni jak dla mnie, jest
    > manipulacją, kiedy prątkowcy piszą że są eko, bo nie są przy obecnej
    > infrastrukturze w Polsce.

    Zadaj sobie, durniu, pytanie gdzie będzie miał rurę wydechową "prątek" w
    sytuacji docelowej, gdy cała energetyka będzie bezemisyjna. A teraz
    powiedz, jak do takiej sytuacji doprowadzić, bo zdaje się że lansujesz
    pogląd aby najpierw przebudować energetykę, a dopiero gdy ostatni komin
    przestanie dymić, zacząć produkować elektryki.

    --
    Jacek