eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejne BMW zabrało człowiekaRe: Kolejne BMW zabrało człowieka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Date: Mon, 16 Mar 2015 17:37:35 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <me70sa$uti$1@node1.news.atman.pl>
    References: <55052552$0$30004$65785112@news.neostrada.pl>
    <me3alb$hjh$1@dont-email.me> <me3dvj$tap$1@node2.news.atman.pl>
    <550573e7$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
    <me3s9f$c67$1@node2.news.atman.pl> <me49hp$v8d$1@mx1.internetia.pl>
    <me5244$j0$1@srv.chmurka.net> <f9431tv4x04g$.8q3nhpgrfvh8.dlg@40tude.net>
    <me5r8o$mjj$1@node1.news.atman.pl>
    <55067d93$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1426523850 31666 83.142.198.226 (16 Mar 2015 16:37:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Mar 2015 16:37:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <55067d93$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2557772
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-03-16 07:52, Jaroslaw Postawa wrote:
    > W dniu 2015-03-16 o 06:55, Shrek pisze:
    >> Na drugim końcu jest dawna
    >> Gierkówka - przerobili na eskę i dali 100 przed _każdym_ łukiem.
    > O ile dobrze kojarzę, to to akurat wynika z przepisów. Droga na daną
    > prędkość musi mieć odpowiednie promienie łuków. Jak nie ma, to nie może
    > mieć danej prędkości.

    Czyli dyskusja o sensowności obecnych ograniczeń jest bezcelowa. Nikt
    tam do 100 nie zwalnia, niewielu wylatuje a jeśli już to wątpię żeby z
    powodu jazdy 120. Ergo przepis do dupy. No a potem jedno na 100
    ograniczeń ma naprawdę sens i pretensja do żle wytresowanego kierowcy,
    że myślał, że tak samo bez sensu jak poprzednie 99.

    Powtórzę - ograniczenia powinny być tylko tam, gdzie z jakiś powodów
    kierowca nie jest właściwie ocenić sytuacji, albo tam gdzie po prostu
    trzeba (szkoły zabudowany, przekroczone normy hałasu itp). Urealnić, a
    potem karać - nie na odwrót, bo taką karę to wszyscy traktują w
    kategorii pecha a nie nauczki.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: