  • Data: 2012-02-13 00:41:04
    Temat: Re: Klucz dynamometryczny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Gabriel'wilk'" jh9bm8$5pj$...@i...gazeta.pl

    >>> (http://allegro.pl/show_item.php?item=2093278354-auk
    cja nie moja :-) )
    >>> pozdrawiam

    > Powiedz, że to żart to co napisałeś w poście - napisz jakiego telefonu

    Napisałem, że to żart, choć zamierzałem nike pisać.

    > używasz albo lepiej wrzuć link do fotki :-)
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=2093278354

    Ja widziałem takich kluczy całe mrowie.
    Wszystkie wyglądają niemal identycznie.
    Niektóre maja znaczek TUV -- nie wiem, co to daje.
    Prawie każdy ma opakowanie z plastyku -- nawet mocne.
    Część kluczy ma dodatki typu końcówka 17/19 i przedłużkę,
    czy nawet redukcję z 1/2" na 1/4".
    Żaden na dobre nie daje się zablokować ręką, nawet ręką
    w rękawicy -- trzeba jakimś trzpieniem, na szczęście zazwyczaj
    jest otwór, w który można włożyć taki trzpień, aby pomóc sobie
    w zablokowaniu po ustawieniu. Dziura jest -- trzpieni nie ma.

    Bez solidnego dokręcenia nie ma mowy o zablokowaniu.
    Bez zablokowania klucz przestawi się w czasie dokręcania

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'