  • Data: 2009-10-27 19:07:01
    Temat: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Nie przesadzaj. Klient przynosi, spisujecie stosowny papier i masz
    > dokument na towar.
    zakładam - czysty handel. klient przynosi Ci 100dysków - berzesz do
    reklamacji.
    za 2 tygodnie masz 100 nowych dysków i JAKIŚ TAM papier podpisany przez
    kienta jana kowalskiego. wszystko OK?

    To inaczej. kupuje 100 dysków na fakture i 100 lewych. na te 100 lewych
    wypisuje fikcyjne gwarancje. wszystko OK? to poco wogóle ksiegowość?

    to niesą moje wymysły. Uwierzcie. Tłumaczenie moje.
    > Oczywiscie przy zyczliwym podejsciu sprzedawcy, bo zazwyczaj to bedzie
    > "reklamacji bez paragonu nie uwzglednia sie". Ani gwarancji bez karty.
    przy życzliwym podejściu, jak sprzedawca pamięta i ceni swojego klienta,
    moze mu wymienić towar bez papierków 1:1. Wtedy taki towar trzeba
    reklamować wyżej, jako wadliwy przed wydaniem klientowi. - to jest w
    100% legalne.

    ToMasz