eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-27 17:02:17
    Temat: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 27 Oct 2009 17:22:34 +0100, ToMasz wrote:
    >> Nic nie wiem o gwarancji, bo wszelkie świstki mi poginęły.
    >GÓWNO PRAWDA. PRzepaszam za tak drastyczne stwierdzenie ale przepisy
    >handlowe są takie, ze NIE mozesz mieć na sklepie towaru który spadł z
    >kosmosu. MUSISZ zajmować sie gwarancją "rękojmią" towaru który wraca do
    >CIebie z paragonem/fakturą. Za żadne skarby świata (wyłączając naprawy
    >gwarancyjne na mocy innych umów) żaden handlowiec nie weźmie "wiertarki"
    >na stan bez dokumentów. Dlaczego? bo przędej czy póżniej ta wiertarka
    >pojawi mu sie na półce naprawiona. Wtedy wpadnie kontrola i masz jeden
    >towar za dużo wiesz jakie kary sa za to?

    Nie przesadzaj. Klient przynosi, spisujecie stosowny papier i masz
    dokument na towar.
    Oczywiscie przy zyczliwym podejsciu sprzedawcy, bo zazwyczaj to bedzie
    "reklamacji bez paragonu nie uwzglednia sie". Ani gwarancji bez karty.

    Ale dochodza inne przepisy - co zrobic jak gwarant nie moze naprawic,
    i chce oddac pieniadze.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: