  • Data: 2009-10-27 21:26:47
    Temat: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.10.09 17:22, ToMasz pisze:
    > Popatrz, Castorama w takiej sytuacji ("zużył się" udar) naprawia

    > GÓWNO PRAWDA.
    <ciach niegramatyczny bełkot>
    Bo ty wiesz lepiej co zrobiła Castorama.

    Nie nauczyli w szkole czytać ze zrozumieniem, oj nie nauczyli...
    Nie napisałem, że nie miałem paragonu!!!
    Napisałem, że świstki od gwarancji mi poginęły.

    Mam dobrą radę dla twoich skołatanych nerwów. Zanim coś odpiszesz,
    zaparz sobie melisę, zrelaksuj się, przeczytaj jeszcze raz posta na
    który chcesz odpocząć, zaparz kolejną melisę. I dopiero wtedy podejmij
    ostateczną decyzję.

    --
    Pete