eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-27 21:35:07
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 27.10.09 17:28, ToMasz pisze:
    > Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
    >>
    >>> Z ekranami LCD tak jest! Nikt nie gwarantuje/umawia sie ze będą działały
    >>> w 100% gwarantuje ze będą działały w 99.999% a to dużo.
    >>
    >> Ma to na piśmie podpisanym przeze mnie?
    >>
    > niema i nic od Ciebie niechce. Ty coś chcesz! masz jakąś umowe która Cie
    > chroni?

    Ustawa o szczególnych...

    > PS żaden sprzedawca nie ma oświadczenia na piśmie ze rozumiesz ze
    > telefonu komórkowego nie wolno wkładać do wanny z wodą.

    Samsung B2700 też?

    > Skoro jednak
    > sprzedawca MUSI mieć na piśmie TWOJE oswiadczenie ze zgadzasz sie zeby
    > działało tylko 99.999% punktów , to wg tej samej zasady musi mieć
    > oświadczenie ze telefonu nie włożysz do wody...

    Jeśli, bez wcześniejszej umowy, może nie działać 0.001% pikseli, to co
    stoi na przeszkodzie, by również mogło nie działać 0.002%?
    A jeśli może nie działać 0.002%, to dlaczego nie może nie działać 0.003%.
    ...
    Jeśli może nie działać 99.999%, to dlaczego nie może nie działać 100%?
    CBDU.

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: