eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-28 08:34:45
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >> tak samo wiem, że obecna masowa
    >> produkcja monitorów LCD nie gwarantuje 100% poprawnych pikseli.
    >
    > Dziwne, ale z fabryki wychodzą w 100% sprawne.
    >
    >> Nie bez
    >> powodu niektóre czasopisma branżowe radzą oglądać monitor przed zakupem,
    >> tudzież korzystać z prawa do 10-dniowego zwrotu. Nie wydaje mi się, aby
    >> polska ustawa konsumencka "stawała okrakiem" i wymagała, aby monitory
    >> sprowadzane do Polski były lepsze od tych dla reszty świata.
    >
    > Nie muszą być lepsze.
    > Ustawa wymaga, by spełniały swoje zadanie przez pewien okres czasu.
    > Zwłaszcza, jeśli z fabryki wychodzą w 100% sprawne.

    Skąd masz taką pewność, pracujesz na kontroli jakości? Gwarancje LG
    zawierały kiedyś zapis jakie normy spełniają matryce LCD w monitorach z
    podaniem normy ISO, norma ta w swoim zapisie dopuszcza pewną ilość martwych
    pixeli w odpowiednich strefach. Oczywiście masz czas na wymiane monitora w
    okresie chronionym przez NIEZGODNOŚĆ ale po 6-miesiącach nic z tym nie
    zrobisz.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: