eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-27 22:07:06
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pete pisze:
    > W dniu 27.10.09 22:44, Liwiusz pisze:
    >> Pete pisze:
    >>
    >>>> Skoro jednak
    >>>> sprzedawca MUSI mieć na piśmie TWOJE oswiadczenie ze zgadzasz sie zeby
    >>>> działało tylko 99.999% punktów , to wg tej samej zasady musi mieć
    >>>> oświadczenie ze telefonu nie włożysz do wody...
    >>>
    >>> Jeśli, bez wcześniejszej umowy, może nie działać 0.001% pikseli, to co
    >>> stoi na przeszkodzie, by również mogło nie działać 0.002%?
    >>> A jeśli może nie działać 0.002%, to dlaczego nie może nie działać
    >>> 0.003%.
    >>> ...
    >>> Jeśli może nie działać 99.999%, to dlaczego nie może nie działać 100%?
    >>> CBDU.
    >>
    >>
    >> Jeśli bez wcześniejszej umowy nie może zabraknąć 10% wody w butelce
    >> 1,5l,
    >
    > Czyli wiemy, że dopuszczalny błąd w rozlewni jest mniejszy niż 10%. Ale
    > nie wiemy o ile mniejszy...
    >
    >> to co stoi na przeszkodzie, by również nie mogło zabraknąć 9%?
    >
    > ... czyli mniejszy niż 9%...
    >
    >> A jeśli nie może zabraknąć 9%, to również nie może być braku 8%.
    >
    > ..ooo, nawet mniejszy niż 8%...
    >> ...
    >> Jeśli nie może zabraknąć 0,0001% wody, to również nie może zabraknąć
    >> 0,00000001%
    >
    > ... a nawet taka dokładność nie wystarcza!
    >>
    >> Ergo: każda butelka wody jest niezgodna z umową.
    >
    > Z powyższego tak wynika.
    >
    >> CBDU?
    >
    > A co chciałeś tym udowodnić?
    > Coś Ci się chyba znaczenie zaprzeczenia "nie" pomieszało i cały Twój
    > dowód OKDR.


    Chciałem udowodnić to, że każdy produkt - porównując go do ideału -
    jest niezgodny z umową. I tak samo jak w większości butelek może być
    kilka kropel mniej niż 1,5 litra wody, tak samo wiem, że obecna masowa
    produkcja monitorów LCD nie gwarantuje 100% poprawnych pikseli. Nie bez
    powodu niektóre czasopisma branżowe radzą oglądać monitor przed zakupem,
    tudzież korzystać z prawa do 10-dniowego zwrotu. Nie wydaje mi się, aby
    polska ustawa konsumencka "stawała okrakiem" i wymagała, aby monitory
    sprowadzane do Polski były lepsze od tych dla reszty świata.

    Jeśli ktoś kupuje w ciemno bez zapoznania się ze światowymi
    standardami i możliwościami produkcji, to pretensje może mieć potem
    tylko do siebie.


    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 27.10.09 22:01 Pete
  • 28.10.09 07:22 Pete
  • 28.10.09 08:22 BaX
  • 28.10.09 08:28 BaX
  • 28.10.09 08:34 BaX
  • 28.10.09 08:33 Pete
  • 28.10.09 09:11 BaX
  • 28.10.09 16:53 ToMasz
  • 28.10.09 17:05 ToMasz
  • 28.10.09 20:37 Pete
  • 28.10.09 20:44 Pete
  • 28.10.09 20:46 Pete
  • 29.10.09 09:10 BaX
  • 29.10.09 09:19 BaX
  • 29.10.09 20:38 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: