eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-27 21:44:55
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pete pisze:

    >> Skoro jednak
    >> sprzedawca MUSI mieć na piśmie TWOJE oswiadczenie ze zgadzasz sie zeby
    >> działało tylko 99.999% punktów , to wg tej samej zasady musi mieć
    >> oświadczenie ze telefonu nie włożysz do wody...
    >
    > Jeśli, bez wcześniejszej umowy, może nie działać 0.001% pikseli, to co
    > stoi na przeszkodzie, by również mogło nie działać 0.002%?
    > A jeśli może nie działać 0.002%, to dlaczego nie może nie działać 0.003%.
    > ...
    > Jeśli może nie działać 99.999%, to dlaczego nie może nie działać 100%?
    > CBDU.


    Jeśli bez wcześniejszej umowy nie może zabraknąć 10% wody w butelce
    1,5l, to co stoi na przeszkodzie, by również nie mogło zabraknąć 9%?
    A jeśli nie może zabraknąć 9%, to również nie może być braku 8%.
    ...
    Jeśli nie może zabraknąć 0,0001% wody, to również nie może zabraknąć
    0,00000001%

    Ergo: każda butelka wody jest niezgodna z umową.
    CBDU?

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: