    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Date: Tue, 27 Oct 2009 17:22:34 +0100
    <hc189t$utr$1@news.dialog.net.pl> <hc1c8f$sae$1@news.onet.pl>
    <hc1g7k$3ea$1@news.dialog.net.pl>
    <f...@4...com>
    <hc3neg$bnq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <l...@4...com>
    <hc3uil$i9s$1@inews.gazeta.pl> <hc4rn1$vdl$1@news.dialog.net.pl>
    <u...@4...com>
    <hc67uk$lvm$2@news.dialog.net.pl>

    Popatrz, Castorama w takiej sytuacji ("zużył się" udar) naprawia

    > Nic nie wiem o gwarancji, bo wszelkie świstki mi poginęły.
    GÓWNO PRAWDA. PRzepaszam za tak drastyczne stwierdzenie ale przepisy
    handlowe są takie, ze NIE mozesz mieć na sklepie towaru który spadł z
    kosmosu. MUSISZ zajmować sie gwarancją "rękojmią" towaru który wraca do
    CIebie z paragonem/fakturą. Za żadne skarby świata (wyłączając naprawy
    gwarancyjne na mocy innych umów) żaden handlowiec nie weźmie "wiertarki"
    na stan bez dokumentów. Dlaczego? bo przędej czy póżniej ta wiertarka
    pojawi mu sie na półce naprawiona. Wtedy wpadnie kontrola i masz jeden
    towar za dużo wiesz jakie kary sa za to?
    Możesz odpyskować ze "ktoś" Ci kiedyś cos przyjął od reki bez paragonu
    itp. tyle ze to "podarunek"ze strony firmy - nic wiecej. Ewentualnie
    głupota sprzedawcy.
    Mozesz też twierdzić ze przecież mozna dojść do tego ze i tak towar
    kupiłeś ( kamery ochrony, faktury z archiwum) ale to nie działa. gdyby
    działało, zakładam sklep, sprzedaje 100 produktów, robie fikcyjne zwroty
    /gwarancje, i już mam podkładkę do handlu lewizną.
    Nie wspomne o fakcie ze jak wracasz do sklepu z jakim kolwiek produktem
    to bez dokumentów sprzedaży 99.9999% handlowców oleje Cie ciepłym moczem.

    ToMasz