  • 31. Data: 2010-12-12 19:46:41
    Temat: Re: Kilka uwag odnosnie iPhone 4
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:30:40 +0100, atm napisał(a):

    > Masz na mysli dostep z telefonu prawda?

    Oczywiście. Po co mi dostęp do marketu z PC?

    > Podlaczenie pewnie 1s. komunikacja ze 3-5s.

    Znalezienie kabla + włączenie komputera też warto doliczyć. Tudzież czasem
    dojechanie do miejsca, gdzie komputer z którym sychronizujesz iPhone się
    znajduje.

    > Nadal wolalbym miec rownorzedny dostep.

    Pewnie też bym wolał, ale sensu to wielkiego mimo wszystko nie ma.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 32. Data: 2010-12-12 19:47:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:26:02 +0100, atm napisał(a):

    > http://www.gsmarena.com/a_hardware_fault_causes_htc_
    hd2_*pink*_camera_issues_confirmed-news-1276.php

    > Chyba juz jest to rozwiazane przez FW. Jesli nie, to wg mnie uposledza
    > poniewaz zdjecie z takim zafarbem to dla mnie bylaby dyskwalifikacja.

    patch był chwilę po napisaniu tego tekstu, który - jak wskazuje data - był
    napisany 10 dni po wprowadzeniu HD2 do sprzedaży. Wtedy w Polsce nawet nie
    dało się go jeszcze kupić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 33. Data: 2010-12-12 19:49:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:46:41 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Znalezienie kabla + włączenie komputera też warto doliczyć. Tudzież czasem
    > dojechanie do miejsca, gdzie komputer z którym sychronizujesz iPhone się
    > znajduje.

    A tu już błąd logiczny. Kabel do podpięcia iPhone jest tym samym którym się
    go ładuje - każdy użytkownik używa go nawet kilka razy dziennie, więc nie
    musi szukać...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 34. Data: 2010-12-12 19:50:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 19:49:24 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > A tu już błąd logiczny. Kabel do podpięcia iPhone jest tym samym którym się
    > go ładuje - każdy użytkownik używa go nawet kilka razy dziennie, więc nie
    > musi szukać...

    Punkt dla ciebie, zostaje odłączanie od gniazdka i podłączanie do
    komputera, który warto włączyć do tego celu.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 35. Data: 2010-12-12 19:57:18
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2010-12-12 20:35, Waldek Godel wrote:

    > dosyć skutecznie odchodzisz od problemu wyboru narzędzi przez
    > profesjonalistę na podstawie koloru pudełka.

    Osoba o ktorej wczesniej wspomnialem jest zadowolona z iP4 z powodow, o
    ktorych wspomnialem na w pierwszym poscie. On nie chce i nie musi
    stawiac na tym serwera, lamac hasel itd. Funkcjonalnosc ktora zaoferowal
    Stefan calkowicie go satysfakcjonuje.

    > ale wszystkie te rzeczy kosztuja - trzeba zakupić materiały, wyprodukować,
    > składowac, dostarczyć, ubezpieczyć.
    > Dlatego byłoby normalne, żeby sama treść pozbawiona tego całego balastu
    > była o 50% tańsza a nie o 100% droższa. No ale jak wiadomo, Apple to nie
    > jest normalna firma.

    Zgadzam sie. Jednak Apple ma takie zalozenia a jego uzytkownice je
    akceptuja. Jesli kierowaliby sie tylko wyznacznikiem ceny to kupowaliby
    przecenione plyty w MM lub czesali Internet wzdluz i wszerz ale chyba te
    osoby nie maja oporow przed przeplacaniem. Ich wybor, nie widze potrzeby
    zeby ich z tego powodu jakkolwiek okreslac.
    Komfort Maybacha pewnie tez moze zaoferowac znacznie tanszy pojazd i co
    z tego?

    > Tak, wiem. Są nawet ludzie, którzy wybiorą iPhone, bo się nim wygodnie
    > gwoździe wbija, albo nieźle się z niego ścieżkę koki wciąga. Wolno im.
    > Ja jednak mam smartphone dla informacji którą zawiera. Im łatwiejszy dostęp
    > do informacji, tym lepszy smartfon. Im głębiej ukryta, tym łatwiej coś
    > przeoczyć - np. wazne przypomnienie w kalendarzu. (którą to nota bene
    > funkcję iPhone ma wyjątkowo tandetną)

    Kalendarz byl jednym z kilku powodow, ktore mnie sklonily do
    podziekowania iOS. Palm pod tym wzgledem jest bezkonkurencyjny.
    Jednak nadal przykladasz swoja miarke. Dla kogos kto nie uzywal
    kalendarza w Nokii, iOS nie zmieni tutaj wiele.

    Osoba, korzysta z mediow zgromadzonych w jednym miejscu, to jest dla
    niej ogromna zaleta. Ekran Today nie ma dla niej zadnego znaczenia.

    > No i o czym to świadczy?

    Jak dla mnie o wygodzie.

  • 36. Data: 2010-12-12 19:57:27
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:1a04xx2dew4o$.12v5925bgnmkn$.dlg@40tude.net...

    > Powinien do szmatki dorzucić pastę polerską.

    Spokojnie. W iP5 będzie... ;-) Trzeba coś dla fanów zostawić na później,
    żeby mieli na co czekać. Taki marketing ;-)

  • 37. Data: 2010-12-12 20:02:02
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-12 20:22, Pan Piskorz pisze:

    > Ja podam:
    > 1. Nic nie uzasadnia jego ceny. Na pewno to technicznie niezłe
    > urządzenie, choć nie szczyt techniki. Funkcjonalnie to podobne do
    > telefonów za 500 zł. lub tzw. podróbkom, ale one akurat technologicznie
    > nie różnią się od oryginału, różnica to jedynie soft, pewnie
    > wyprodukowano je w tych samych fabrykach.
    > 2. Nie wiem jaki mechanizm nakręca popyt na ten badziew.

    Buhahaha kolejny gimnazjalista robi z siebie durnia.
    Czekam wiec na wymienienie telefonów ze szklana obudowa przodu i tyłu.

    Czekam tez na link z alibaby do telefonu z Retina Display.

    I nie rob z siebie blazna wiecej.

  • 38. Data: 2010-12-12 20:03:03
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-12 20:47, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > napisany 10 dni po wprowadzeniu HD2 do sprzedaży. Wtedy w Polsce nawet nie

    Patch na sepsuty sprzetowo aparat jest dobry, patch na blad softowy z
    kreskami zasiegu w iphonie jest zly. Ot hipokryta

  • 39. Data: 2010-12-12 20:03:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 21:02:02 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Buhahaha kolejny gimnazjalista robi z siebie durnia.
    > Czekam wiec na wymienienie telefonów ze szklana obudowa przodu i tyłu.

    Nie masz na co czekać, iStefan nie wymienia z tak błachego powodu :P

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 40. Data: 2010-12-12 20:03:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:57:18 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    > ktorych wspomnialem na w pierwszym poscie. On nie chce i nie musi
    > stawiac na tym serwera, lamac hasel itd. Funkcjonalnosc ktora zaoferowal

    No popatrz... to zupełnie jak w większości innych telefonów. Też nie trzeba
    łamać haseł i stawiać serwerów. I to wszystko Dżobs wynalazł?

    > Komfort Maybacha pewnie tez moze zaoferowac znacznie tanszy pojazd i co
    > z tego?

    No nic, w końcu wszyscy jeżdża Maybachami, prawda?
    Ale przykład wybrałeś świetnie, ma wiele wspólnego z iPhone: nawet wśród
    ludzi których stać na Maybacha, jest on często uważany za obciach.

> [...]
    > Jednak nadal przykladasz swoja miarke. Dla kogos kto nie uzywal
    > kalendarza w Nokii, iOS nie zmieni tutaj wiele.

    Nokia ma akurat bardzo dobry kalendarz. I potrafi wyświetlić nadchodzace
    zdarzenia na głównym ekranie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam