    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kilka uwag odnosnie iPhone 4
    Date: Sun, 12 Dec 2010 20:57:18 +0100

    On 2010-12-12 20:35, Waldek Godel wrote:

    > dosyć skutecznie odchodzisz od problemu wyboru narzędzi przez
    > profesjonalistę na podstawie koloru pudełka.

    Osoba o ktorej wczesniej wspomnialem jest zadowolona z iP4 z powodow, o
    ktorych wspomnialem na w pierwszym poscie. On nie chce i nie musi
    stawiac na tym serwera, lamac hasel itd. Funkcjonalnosc ktora zaoferowal
    Stefan calkowicie go satysfakcjonuje.

    > ale wszystkie te rzeczy kosztuja - trzeba zakupić materiały, wyprodukować,
    > składowac, dostarczyć, ubezpieczyć.
    > Dlatego byłoby normalne, żeby sama treść pozbawiona tego całego balastu
    > była o 50% tańsza a nie o 100% droższa. No ale jak wiadomo, Apple to nie
    > jest normalna firma.

    Zgadzam sie. Jednak Apple ma takie zalozenia a jego uzytkownice je
    akceptuja. Jesli kierowaliby sie tylko wyznacznikiem ceny to kupowaliby
    przecenione plyty w MM lub czesali Internet wzdluz i wszerz ale chyba te
    osoby nie maja oporow przed przeplacaniem. Ich wybor, nie widze potrzeby
    zeby ich z tego powodu jakkolwiek okreslac.
    Komfort Maybacha pewnie tez moze zaoferowac znacznie tanszy pojazd i co
    z tego?

    > Tak, wiem. Są nawet ludzie, którzy wybiorą iPhone, bo się nim wygodnie
    > gwoździe wbija, albo nieźle się z niego ścieżkę koki wciąga. Wolno im.
    > Ja jednak mam smartphone dla informacji którą zawiera. Im łatwiejszy dostęp
    > do informacji, tym lepszy smartfon. Im głębiej ukryta, tym łatwiej coś
    > przeoczyć - np. wazne przypomnienie w kalendarzu. (którą to nota bene
    > funkcję iPhone ma wyjątkowo tandetną)

    Kalendarz byl jednym z kilku powodow, ktore mnie sklonily do
    podziekowania iOS. Palm pod tym wzgledem jest bezkonkurencyjny.
    Jednak nadal przykladasz swoja miarke. Dla kogos kto nie uzywal
    kalendarza w Nokii, iOS nie zmieni tutaj wiele.

    Osoba, korzysta z mediow zgromadzonych w jednym miejscu, to jest dla
    niej ogromna zaleta. Ekran Today nie ma dla niej zadnego znaczenia.

    > No i o czym to świadczy?

    Jak dla mnie o wygodzie.