  • 41. Data: 2010-12-12 20:04:54
    Temat: Re: Kilka uwag odnosnie iPhone 4
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 21:03:03 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Patch na sepsuty sprzetowo aparat jest dobry, patch na blad softowy z
    > kreskami zasiegu w iphonie jest zly. Ot hipokryta

    Pomylił ci się software z hardware. Chyba że masz jakiś pomysł, jak można
    popsuć matrycę żeby dawała zafarb tylko w centrum.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 42. Data: 2010-12-12 20:05:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 21:03:17 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Dnia Sun, 12 Dec 2010 21:02:02 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    Ja cię proszę, nie wyciągaj innym TEGO z KF...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 43. Data: 2010-12-12 20:05:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:05:40 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Ja cię proszę, nie wyciągaj innym TEGO z KF...

    Przepraszam, czasem nie mogę się powstrzymać :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 44. Data: 2010-12-12 20:08:40
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2010-12-12 21:03, Waldek Godel wrote:

    > No popatrz... to zupełnie jak w większości innych telefonów. Też nie trzeba
    > łamać haseł i stawiać serwerów. I to wszystko Dżobs wynalazł?

    Zapytaj Stefana, on jest CEO ;]
    Widocznie ten sposob podania odpowiada wielu osobom.
    Poczte mozna tez odebrac na najtanszych komorkach co dyskwalifikuje
    palmofonow.

    > No nic, w końcu wszyscy jeżdża Maybachami, prawda?
    > Ale przykład wybrałeś świetnie, ma wiele wspólnego z iPhone: nawet wśród
    > ludzi których stać na Maybacha, jest on często uważany za obciach.

    Zgadzam sie

    > Nokia ma akurat bardzo dobry kalendarz. I potrafi wyświetlić nadchodzace
    > zdarzenia na głównym ekranie.

    Nigdy z tego nie korzystal wiec nie robi mu to roznicy.

  • 45. Data: 2010-12-12 20:10:18
    Od: atm <...@v...pl>

    > Buhahaha kolejny gimnazjalista robi z siebie durnia.
    > Czekam wiec na wymienienie telefonów ze szklana obudowa przodu i tyłu.

    Z tym szklem to ostroznie;] pekniety tylny panel wydaje sie dosc czesty,
    wolalbym chyba miec tam blache lub plastik.

  • 46. Data: 2010-12-12 21:14:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:30:40 +0100, atm napisał(a):

    > Podlaczenie pewnie 1s. komunikacja ze 3-5s.
    > Nadal wolalbym miec rownorzedny dostep.

    Przypomnę, że zacząłeś od tekstu: "Nie wiem co Google tutaj wymodzilo nie
    dajac opcji search w Android Market. Pewnie to bedzie przelomowy ficzer
    niebawem, ucza sie marketingu od Stefana"

    Po pierwsze - Androidowe telefony są projektowane do używania BEZ
    komputera. Nie podoba mi się, to, ale tak jest. Dlatego oprogramowanie
    instaluje się tam z telefonu. Praca w chmurze i takie tam nowoczesne
    zabobony.

    Ale chcesz koniecznie zarządzać telefonem z peceta. No dobrze. A możesz
    zrobić takie coś?
    http://www.youtube.com/watch?v=U6wGSRysm9E
    Bo dlaczego ograniczać się tylko do instalacji? Skoro można robić wszystko.
    Możesz to zrobić BEZ KABELKA? Np po bluetooth? Jak telefon stoi na półce,
    podpięty do ładowarki? Możesz?
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 47. Data: 2010-12-12 21:52:44
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 19:11, Waldek Godel pisze:

    > Mam nadzieję,że żaden z nich nie będzie projektował niczego w mojej
    > okolicy, wolę fachowców który wybierają po jakości narzędzia a nie po
    > kolorze obudowy.

    Często to idzie w parze.

    GB

  • 48. Data: 2010-12-12 22:04:14
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-12 18:36, atm pisze:

    > Nie mam pojecia, podobnie nie wiem jak to wyglada w Nokii 5800, ktora
    > posiadam.

    otoz ja CI powiem bo w niedawnym watku si edowiedzialem, te widorozmowy
    to oszustwo bo odbywaja sie tylko przez wifi jak przez skype, iphone nie
    obsluguje widoerozmow, to wrecz gowno jezeli jest reklamowanie jako cos
    z 3Gs i wideorozmowami.

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 49. Data: 2010-12-12 22:06:15
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2010-12-12 23:04, Kotlet wrote:

> [...]
    > to oszustwo bo odbywaja sie tylko przez wifi jak przez skype, iphone nie
    > obsluguje widoerozmow, to wrecz gowno jezeli jest reklamowanie jako cos

    Masz na mysli Facetime? Drogi Panie przecie to niesamowity ficzer,
    pewnie na wiosne iPad 2 tez dostanie kamere i Facetime.

  • 50. Data: 2010-12-12 22:08:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 23:06:15 +0100, atm napisał(a):

    > Masz na mysli Facetime? Drogi Panie przecie to niesamowity ficzer,
    > pewnie na wiosne iPad 2 tez dostanie kamere i Facetime.

    To zmieni wszystko. Znowu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński