  • 21. Data: 2013-10-03 18:53:06
    Temat: Re: Kieszonkowy dla dinozaura
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2013-10-03 18:05, ajt pisze:

    > W takim razie pozostaje któryś Fuji. Z tych co podawałem wczoraj w
    > budżecie zmieści się używany X10. Wizjer ma, nawet niezły, wysokie ISO
    > również bardzo ok, tylko mało kieszonkowy jest, ale coś za coś. No i
    > przed kupnem lepiej poczytać o orbach w tym modelu, żeby później na mnie
    > nie było, że nie uprzedzałem :)

    To ja chyba jakieś inne zdjęcia oglądałem, bo pod względem szumów Sigma
    trzyma poziom m4/3 (za wyjątkiem nowych matryc od Sony) i APS-C sprzed
    3-4 lat. ISO 800 jest praktycznie czyste a 1600 spokojnie używalne.

    --
    marcin

  • 22. Data: 2013-10-06 22:50:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciek wrote:
> [...]
    >
    > Jedna szumiaca cyfre juz mam (A200) i tak dla odmiany wolalbym cos,
    > co nie produkuje meksykanskiej fasolki jak tylko podbijesz ISO.

    no i jeszcze jej czasem kolory nei teges wychodzą.. ;)

  • 23. Data: 2013-10-07 19:22:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Oct 2013 22:50:27 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > no i jeszcze jej czasem kolory nei teges wychodzą.. ;)

    E, tu akurat bym sie nie czepial. Szklo niezle i kolorki tez - ale w dobrym
    swietle.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 24. Data: 2013-10-16 14:03:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Oct 2013, Marek Dyjor wrote:

    > no i jeszcze jej czasem kolory nei teges wychodzą.. ;)

    Przeciwnie.
    Nie są przesycone!
    (w menu można sobie podbić do "średniej marketingowej").
    To samo dotyczy wyostrzania.

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2013-11-14 23:07:16
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Przyznaję Ci rację, używam celownika optycznego wyłącznie wtedy, gdy chcę coś zrobić
    na długim czasie (słynne przytykanie do głowy
    ;)) lub na najdłuższej ogniskowej, przy czym małpka staroć z malutkim ekranikiem.

    -----