  • 1. Data: 2013-09-24 11:09:36
    Temat: Problem z Sony a100 i kartą CF 4GB Sandisk
    Od: D K <l...@p...pl>

    Witam,

    Przed kupnem karty sprawdzałem opinie ludków i doszukałem się, że 4GB jak najbardziej
    działa, nawet gdzieś znalazłem że 8 i 16 też. Wtykam nowego flasza w aparat i
    niestety lipa, wyskakuje napis że nie rozpoznaje karty i czy formatować. Daję format,
    wyskakuje że nie może sformatować.
    Na pececie sformatowałem jako FAT, wgrałem standardowe katalogi i nadal nie łapie.
    Da się coś z tym zrobić, czy wtopiłem 70 zeta?

    pzdr.
    L.

  • 2. Data: 2013-09-24 13:54:12
    Temat: Re: Problem z Sony a100 i kartą CF 4GB Sandisk
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "D K" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >nadal nie łapie.
    >Da się coś z tym zrobić, czy wtopiłem 70 zeta?

    Sprobuj sformatowac na 1.9G.

    J.

  • 3. Data: 2013-09-24 17:48:31
    Od: D K <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 24 września 2013 13:54:12 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
    > Sprobuj sformatowac na 1.9G.

    Eh, nie pomogło :/
    Dalej "unable to use card"...

    L.

  • 4. Data: 2013-09-24 18:29:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.09.2013 17:48, D K pisze:

    > Eh, nie pomogło :/
    > Dalej "unable to use card"...

    Sprawdź fdisk-iem lub czymś podobnym czy nie ma jakichś dziwnych
    ukrytych partycji.

    Czasami tak są dostarczane różne "bonusy" producenta karty

    Jeśli masz jakąś inną kartę, która działa, porównaj zawartość tablicy
    partycji w obu.

  • 5. Data: 2013-09-24 18:45:53
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2013-09-24 11:09, D K pisze:
> [...]
    > Na pececie sformatowałem jako FAT, wgrałem standardowe katalogi i nadal nie łapie.
    > Da się coś z tym zrobić, czy wtopiłem 70 zeta?

    Dla pewności sprawdź, czy masz aktualny firmware w aparacie.

    http://esupport.sony.com/US/p/swu-download.pl?mdl=DS
    LRA100&upd_id=3175&os_group_id=5

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 6. Data: 2013-09-24 19:03:19
    Od: Kamel3D <k...@o...pl>

    W dniu 2013-09-24 11:09, D K pisze:

    > Da się coś z tym zrobić, czy wtopiłem 70 zeta?

    Bez problemu chodzą 4 GB, mniejsze tym bardziej. Większych... nie
    sprawdzałem. Miałem SunDiski, Miałem Lexary, miałem Basfy, miałem...
    jeszcze jakieś... bez problemu.

    --
    Kamel |Pisząc do mnie|Galeria Stereoskopowa|Wejdź \
    http://www.kamel3d.eu | zamień |Zdjęcia trójwymiarowe|zobacz \

  • 7. Data: 2013-09-25 11:21:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    >Sprawdź fdisk-iem lub czymś podobnym czy nie ma jakichś dziwnych
    >ukrytych partycji.

    Ja bym jej wyzerowal troche pierwszych sektorow.

    ale moze pomoze cos takiego
    http://www.sony.pl/support/pl/product/HD-PG5/downloa
    ds/SW_HDD_FT32FMTR
    http://www.sony.pl/support/pl/product/MSAC-US30/down
    loads/MSFRM

    http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/win
    dows_vista-hardware/how-to-fix-a-corrupted-sony-memo
    ry-stick-pro-duo/e01900ca-0141-4661-b708-255ce37e1a9
    3

    >Czasami tak są dostarczane różne "bonusy" producenta karty

    Sony ....
    http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_BMG_copy_protectio
    n_rootkit_scandal

    J.

  • 8. Data: 2013-09-25 14:08:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.09.2013 11:21, J.F pisze:

    > Sony ....
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_BMG_copy_protectio
    n_rootkit_scandal

    Gnojki z SONY od dawna kombinowali... Kiedyś kupiłem sobie w EMPIKu
    wydaną przez SONY płytę Budki Suflera. Była na niej fałszywa ścieżka
    ogłupiająca windowsowe pecety (wtedy jeszcze nie używałem linuxa).

    Płytę oddałem, muzykę ściągnąłem z sieci i nigdy więcej nie kupowałem
    żadnych produktów SONY. I kupować nie będę póki osoby odpowiedzialne za
    takie numery nie popełnią publicznie harakiri ;->

  • 9. Data: 2013-09-25 21:08:59
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Dzięki wszystkim za porady, w miarę wolnego czasu jadę z koksem.
    Na razie:
    - sformatowałem na 1,9GB (tzn. skasowałem do zera, stworzyłem partycję, zmniejszyłem,
    sformatowałem)
    - firmware 1.04 już było

    Na razie problem dalej ten sam, może dziś coś szarpnę dalej.

    L.

  • 10. Data: 2013-09-26 00:09:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.09.2013 21:08, Lisciasty pisze:
    > Dzięki wszystkim za porady, w miarę wolnego czasu jadę z koksem.
    > Na razie:
    > - sformatowałem na 1,9GB (tzn. skasowałem do zera, stworzyłem partycję,
    zmniejszyłem, sformatowałem)

    Czym skasowałeś do zera? (i czym całą resztę robiłeś)