  • 11. Data: 2010-05-03 00:59:54
    Temat: Re: Kierowcy majówkowi czy specyfika śląska?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 2 May 2010 21:41:03 +0200, Cavallino wrote:
    >Mam pytanie, czy w okolicach Rybnika, Wodzisławia i Raciborza jazda poniżej
    >50 km/h w zabudowanym i max 70-80 km/h poza, to jest typowe zjawisko,

    Dawniej tak narzekalem na kierowcow z Walbrzycha [niektorych].
    Od paru lat juz nie .. chyba wiem gdzie sie przeniesli :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-05-03 08:01:37
    Od: "Czarek Daniluk" <czarek@nospam_cedaniluk.com>

    wiadomości news:hrkkgd$sam$1@news.onet.pl...
    > Mam pytanie, czy w okolicach Rybnika, Wodzisławia i Raciborza jazda
    > poniżej 50 km/h w zabudowanym i max 70-80 km/h poza, to jest typowe
    > zjawisko, czy dzisiaj na drogach byli tylko tacy, co to na majówkę auta
    > pierwszy raz po zimie powyciągali i dlatego nie wiedzieli jak gaz
    > nacisnąć?

    W sobotę jechałem S8 w kierunku Wyszkowa, 80km/h to była standarodwa
    prędkość przelotowa większości kierowników ;)

    Pozdrawiam !!

  • 13. Data: 2010-05-03 09:08:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > ale o co Ci chodzi?
    >
    > jechali

    Wlekli się.
    Dlatego pytam czy norma tam, czy wyjątek.

  • 14. Data: 2010-05-03 09:09:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Na jakiej drodze?

    Krajówki.

  • 15. Data: 2010-05-03 09:09:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospam_cedaniluk.com> napisał w
    wiadomości news:hrlovu$3ar$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hrkkgd$sam$1@news.onet.pl...
    >>

    > W sobotę jechałem S8 w kierunku Wyszkowa, 80km/h to była standarodwa
    > prędkość przelotowa większości kierowników ;)

    No tak, czyli tak jak podejrzewałem majówka.

  • 16. Data: 2010-05-03 10:56:51
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 02.05.2010 21:41, Cavallino pisze:
> [...]
    > pierwszy raz po zimie powyciągali i dlatego nie wiedzieli jak gaz nacisnąć?

    Wczoraj około 16 na serpentynach w okolicach Domaradza (podkarpackie)
    wlekłem się za Mercedesem A, którego przerażona kierowniczka w porywach
    schodziła do 20 (sic!) km/h. Niestety, wyprzedzać nie szło jak (moje
    zagazowane 55 KM nie potrafi wystrzelić z miejsca, a i widoczności nie
    było). Dopiero, gdy pojawił się kawałek prostej LEDWO ją wyprzedziłem,
    bo oczywiście gdy już była prosta to nawet kapeluszowi zdarzy się
    wcisnąć pedał gazu, mając gdzieś to, że już była wyprzedzana.
    Masakra, właśnie dlatego nie lubię świąt i długich weekendów.

    Ogólnie dużo takich wczoraj widziałem, ale ten przypadek aż się nadawał
    na grupę ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 17. Data: 2010-05-03 11:11:32
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-03 09:09:25 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Krajówki.

    Może po pieczeniu kiełbas i mięsiw na ruszcie (czyli narąbani jak ta
    lala) jechali metodą:

    "...pojadę zgodnie z przepisami, to mnie żaden patrol nie zatrzyma
    omójbożejakijestemsprytnynietocotegłąbywradiowozachh
    ihihi!..."

    ?

    (choć ogólnie to wciąż jeszcze nie dobiega od prawdy ten tekst:

    * We Wrocławiu w korku jeździ się tak: sprzęgło, jedynka, podjechanie,
    sprzęgło, hamulec, luz, czekać aż ruszą.
    * W Warszawie w korku jeździ się tak:
    klaksongdzieklaksonjedzieszklaksonkierunkowskaz
    alboniezmieniampasahamulecsprzęgłoluz. Klakson.
    * W Katowicach: hamulec, sprzęgło, wyłącz silnik, skocz po pożyczkę do
    AIGO, zadzwoń do mamy, zrób sobie coś do jedzenia, skocz do wc, włącz
    silnik, jedynka, aa jeszcze nie, to jeszcze herbatka, jedynka uff
    ruszasz jeeb tramwaj!, hamulec, kurde kto wymyślił tramwaje, znów
    herbatka, jedynka... )

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2010-05-03 14:26:36
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 2 May 2010 14:58:56 -0700 (PDT), tadek
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >ja tam znam piosenkę Daukszewicza o łodce Bols
    >i właśnie nią płyne ale lekko

    Ja tam właśnie siedzę przy żubrze.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2010-05-03 14:49:37
    Od: "f" <f...@c...gh>

    wiadomości news:hrlsps$9rf$1@news.onet.pl...
    > Wlekli się.
    > Dlatego pytam czy norma tam, czy wyjątek.

    INNI NIE MIELI FARTA
    http://wiadomosci.onet.pl/2699,2164470,troje_mlodych
    _ludzi_zginelo_w_wypadku_na_slasku,wydarzenie_lokaln
    e.html

  • 20. Data: 2010-05-03 16:38:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hrkkgd$sam$1@news.onet.pl Cavallino
    <c...@k...pl> pisze:

> [...]
    > zjawisko, czy dzisiaj na drogach byli tylko tacy, co to na majówkę auta
    > pierwszy raz po zimie powyciągali i dlatego nie wiedzieli jak gaz

    Znowu ten kretyn...

    --
    Jotte