    From: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierowcy majówkowi czy specyfika śląska?
    Date: Mon, 3 May 2010 11:11:32 +0200

    On 2010-05-03 09:09:25 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Krajówki.

    Może po pieczeniu kiełbas i mięsiw na ruszcie (czyli narąbani jak ta
    lala) jechali metodą:

    "...pojadę zgodnie z przepisami, to mnie żaden patrol nie zatrzyma
    omójbożejakijestemsprytnynietocotegłąbywradiowozachh
    ihihi!..."

    ?

    (choć ogólnie to wciąż jeszcze nie dobiega od prawdy ten tekst:

    * We Wrocławiu w korku jeździ się tak: sprzęgło, jedynka, podjechanie,
    sprzęgło, hamulec, luz, czekać aż ruszą.
    * W Warszawie w korku jeździ się tak:
    klaksongdzieklaksonjedzieszklaksonkierunkowskaz
    alboniezmieniampasahamulecsprzęgłoluz. Klakson.
    * W Katowicach: hamulec, sprzęgło, wyłącz silnik, skocz po pożyczkę do
    AIGO, zadzwoń do mamy, zrób sobie coś do jedzenia, skocz do wc, włącz
    silnik, jedynka, aa jeszcze nie, to jeszcze herbatka, jedynka uff
    ruszasz jeeb tramwaj!, hamulec, kurde kto wymyślił tramwaje, znów
    herbatka, jedynka... )

    --
    Bydlę