    From: marjan <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierowcy majówkowi czy specyfika śląska?
    Date: Mon, 03 May 2010 10:56:51 +0200
    Sender: m...@s...agh.edu.pl

    W dniu 02.05.2010 21:41, Cavallino pisze:
    > Mam pytanie, czy w okolicach Rybnika, Wodzisławia i Raciborza jazda
    > poniżej 50 km/h w zabudowanym i max 70-80 km/h poza, to jest typowe
    > zjawisko, czy dzisiaj na drogach byli tylko tacy, co to na majówkę auta
    > pierwszy raz po zimie powyciągali i dlatego nie wiedzieli jak gaz nacisnąć?

    Wczoraj około 16 na serpentynach w okolicach Domaradza (podkarpackie)
    wlekłem się za Mercedesem A, którego przerażona kierowniczka w porywach
    schodziła do 20 (sic!) km/h. Niestety, wyprzedzać nie szło jak (moje
    zagazowane 55 KM nie potrafi wystrzelić z miejsca, a i widoczności nie
    było). Dopiero, gdy pojawił się kawałek prostej LEDWO ją wyprzedziłem,
    bo oczywiście gdy już była prosta to nawet kapeluszowi zdarzy się
    wcisnąć pedał gazu, mając gdzieś to, że już była wyprzedzana.
    Masakra, właśnie dlatego nie lubię świąt i długich weekendów.

    Ogólnie dużo takich wczoraj widziałem, ale ten przypadek aż się nadawał
    na grupę ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana