  • 21. Data: 2010-05-03 17:09:40
    Temat: Re: Kierowcy majówkowi czy specyfika śląska?
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    > Znowu ten kretyn...

    pizze pewnie musiał szybko klientowi dowieźć, zanim wystygnie, a tu mu
    blokadę na drodze robią

  • 22. Data: 2010-05-03 17:23:14
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    Bydlę pisze:

    > (choć ogólnie to wciąż jeszcze nie dobiega od prawdy ten tekst:
    > [...]
    > * W Katowicach: hamulec, sprzęgło, wyłącz silnik, skocz po pożyczkę do
    > AIGO, zadzwoń do mamy, zrób sobie coś do jedzenia, skocz do wc, włącz
    > silnik, jedynka, aa jeszcze nie, to jeszcze herbatka, jedynka uff
    > ruszasz jeeb tramwaj!, hamulec, kurde kto wymyślił tramwaje, znów
    > herbatka, jedynka... )

    Dawno nie byłeś w Katowicach, prawda?
    Z dużych polskich miast to jest chyba najmniej zakorkowane :)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 23. Data: 2010-05-03 17:24:14
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Mam pytanie, czy w okolicach Rybnika, Wodzisławia i Raciborza jazda
    > poniżej 50 km/h w zabudowanym i max 70-80 km/h poza, to jest typowe
    > zjawisko, czy dzisiaj na drogach byli tylko tacy, co to na majówkę auta
    > pierwszy raz po zimie powyciągali i dlatego nie wiedzieli jak gaz nacisnąć?

    norma. W dodatku nikt nie zna przyczyny.. chyba ufoludki!

    M.

  • 24. Data: 2010-05-03 18:51:04
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-05-03 17:23, Marcin Kiciński pisze:

    > Dawno nie byłeś w Katowicach, prawda?
    > Z dużych polskich miast to jest chyba najmniej zakorkowane :)
    >
    > Pozdrawiam

    Do tego trzeba dodac, Katowice sa miastem z najbardziej ruchliwymi
    drogami w Polsce. Gornoslaska (A4) codziennie przejezdza wiecej niz
    102000 samochodów (2007r), zaś Roździeńskiego wiecej niz 50000
    samochodow na dobe (2005r) Nie wspominając o ruchu w tunelu pod rondem -
    80000 na dobe (2008r)

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek

  • 25. Data: 2010-05-03 19:11:39
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-03 17:23:14 +0200, Marcin Kiciński
    <k...@t...poczta.onet.pl> said:

    > Dawno nie byłeś w Katowicach, prawda?

    Mam porównanie, bo trochę jeżdzę w DC i gdy wracam stamtąd, to widzę różnicę.
    Masz rację, że mniejszą niż kiedyś, ale ona wciąż jest.

    > Z dużych polskich miast to jest chyba najmniej zakorkowane :)

    I tym bardziej denerwuje stoicki spokój startujących (spod świateł)
    powoli kierowców.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2010-05-03 19:13:48
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-03 18:51:04 +0200, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> said:

> [...]
    > 102000 samochodów (2007r), zaś Roździeńskiego wiecej niz 50000
    > samochodow na dobe (2005r) Nie wspominając o ruchu w tunelu pod rondem

    Kul.
    A teraz opanuj emocje i rusz spod Domu Prasy i pojedź do Bytkowa przez
    Słoneczną (bo tak muszę pojechać).
    Pomogą ci w czymś te drogi biegnące w poprzek?
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 27. Data: 2010-05-03 19:52:31
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > pierwszy raz po zimie powyciągali i dlatego nie wiedzieli jak gaz nacisnąć?

    nie wiem skąd jesteś, ale na śląsku jest mniej "szpanerów" którzy muszą
    sie pochwalić bryką, i pseudo umiejętnościami. Pisałem o tym we wrześniu
    ubiegłego roku - po powrocie z wybrzeża. Wtedy zostałem nazwany
    kapelusznikem. Zawsze to lepiej niż mordercą..

    ToMasz

  • 28. Data: 2010-05-03 19:58:59
    Od: Adam Czajka <n...@p...v>

    hey

    Michał "HoMMeR" Paszek pisze:

> [...]
    > 102000 samochodów (2007r), zaś Roździeńskiego wiecej niz 50000
    > samochodow na dobe (2005r) Nie wspominając o ruchu w tunelu pod rondem -

    Wow, to na tych 3 trasach razem tyle co na 2 większych z 7 warszawskich
    mostów (Łazienkowski i Siekierkowski).
    Oczywiście bez Grota bo nim to na dobę przejeżdża tyle co na tym odcinku
    A4 i Roździeńskiego razem wziętych.
    Modlińską, z której korzystam przejeżdża 115 tyś. na dobę i to nie jest
    z tego co wiem najruchliwsza ulica w Warszawie. Musicie się podciągnąć.
    ;)

    Adam Czajka

  • 29. Data: 2010-05-03 20:44:39
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Sun, 2 May 2010 21:41:03 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > dzisiaj na drogach byli tylko tacy, co to na majówkę auta pierwszy raz po
    > zimie powyciągali i dlatego nie wiedzieli jak gaz nacisnąć?

    Jak się jedzie z dzieciakami, to noga jakoś lżejsza się staje...

  • 30. Data: 2010-05-03 22:05:03
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-05-03 19:58, Adam Czajka pisze:

> [...]
    > Modlińską, z której korzystam przejeżdża 115 tyś. na dobę i to nie jest
    > z tego co wiem najruchliwsza ulica w Warszawie. Musicie się podciągnąć.

    Ale Wy na tych mostach stoicie, a my plynnie jedziemy. Tu jest roznica. :-)

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE