  • 1. Data: 2010-05-02 10:28:46
    Temat: fiat, wspomaganie elektryczne
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Moze sie ktos orientuje jkai sygnal do centralki wspomagania jest
    dostarczany z impulsatora przy skrzyni biegow. Sluzy to do zmiany
    progresji w funkcji predkosci pojazdu.
    Auto to Seicento. Chcialbym zrobic impulsator regulowany potencjometrem.
    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2010-05-04 10:17:30
    Temat: Re: fiat, wspomaganie elektryczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w
> [...]
    > progresji w funkcji predkosci pojazdu.
    > Auto to Seicento. Chcialbym zrobic impulsator regulowany

    Niedawno dawalem link
    http://zssplus.pl/www_publikacje/publikacje42.htm

    Moze oni maja lepsza dokumentacje, a moze to juz przez CAN
    przychodzi.

    J.

  • 3. Data: 2010-05-08 20:11:51
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w
    >
    > Niedawno dawalem link
    > http://zssplus.pl/www_publikacje/publikacje42.htm
    >
    > Moze oni maja lepsza dokumentacje, a moze to juz przez CAN przychodzi.

    Absolutnie autonomiczny uklad. W SC, poniewaz licznik jest na linke
    zastosowano proteze w postaci nadajnika/impulsatora, taka przejsciowka,
    ktora wkreca sie w skrzynie w miejsce linki, a linke do tego ustrojstwa.
    Problemem jest, ze nie wiem jakie sygnaly (masa?, plus?) podaje, bo
    czestotliwosc sobie dobiore.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 4. Data: 2010-05-08 20:19:05