  • Data: 2019-10-01 21:32:47
    Temat: Re: Kiedy wiek zaczyna mieć znaczenie?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-09-25 22:26, Mateusz Bogusz wrote:

    > Nic dziwnego skoro tam są trzy silniki od kosiarek do wyboru...Ale sam
    > też się przymierzam do Yarisa dla żony ;-)

    moja jeździ do pracy, też 15 letnią, 1.0 68 kuni, pseudoautomat, też nic
    się nie dzieje ciekawego, ale kupiona była rok temu od pierwszej
    właścicielki z przebiegiem 42k

    jak dla mnie to to autko jest na tyle lekkie że jeździ się zaskakująco
    dynamiczne do okolic 80km/h, nie powiem że to to samo co stilo 2.4 ale
    jeżeli ktoś się nie boi mieć 4k rpm to zdecydowanie nie ustępuje żadnym
    zwykłym samochodom, nawet na autostradę da się wyjechać bez strachu

    jak nie zgnije (a nie zanosi się bo blacharsko wygląda perfekcyjnie poza
    jednym elementem - tą dokładaną blacha pod tylnym zderzakiem - to będzie
    jeździła u mnie kolejne 15 lat