  • Data: 2012-06-13 02:44:35
    Temat: Re: Karta pamięci...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" <s...@s...de> wrote in message news:jr5ue3$olb$1@inews.gazeta.pl...

    > http://twojepc.pl/news_wiecej.php?id=27028
    >
    > A co powiesz na to ?? parę modeli przestawia się na micro sim (czy jak to
    > się nazywa) a apple swoje i chce wprowadzić kolejny model karty sim.

    Co Ty odgrzewasz jakieś stare niusy?? Ale jeśli nawet, to - cytuję:

    "To jst projekt appla, ale oparty o rozwiazania
    (autor: RusH | data: 12/06/12 | godz.: 03:20)
    opatentowane przez Nokie.
    Nokia jest zla bo chciala wymusic na calym rynku Nowa konstrukcje
    z Nowymi patentami ktore kazdy by musial od nowa licencjonowac.

    Apple przeforsowalo projekt oparty o stare patenty = nie bedzie nowej kasy
    dla Nokii."

    Jeśli to prawda, to podziękuj Applowi, bo zapłacisz mniej licencji
    w nowym telefonie z mikro Sim.