  • Data: 2012-06-14 05:28:44
    Temat: Re: Karta pamięci...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    news:jra43a$599$1@inews.gazeta.pl...
    > Ty tylko obrazki oglądasz ?? pokazałem nowy standard kart dla telefonów
    > który chce zoastosować apple ...

    Niczego nie pokazałeś... Apple od starego, ponad dwuletniego iPhone4
    używa standardu mikroSIM - nie ma tu nic nowego.

    > UICC
    >
    > WHAT IS A UICC AND HOW IS IT DIFFERENT FROM A SIM CARD?

    http://en.wikipedia.org/wiki/UICC

    Zerknij na obrazki - duży format typowego SIMa.
    Coś Ci się chyba pomyliło :-)

    > Jako fanboy powinieneś najlepiej wiedzieć :)

    Na razie wygląda że Ty wiesz o nich więcej niż ja. Daje Ci to do myślenia?