  • 51. Data: 2013-07-01 17:19:52
    Temat: Re: Karta SD 32GB
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/1/2013 9:58 AM, Santana wrote:

    > Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...

    astraweb.com...

    > Za trudne to słowo było dla Ciebie. Ale przynajmniej się czegoś
    > nauczyłeś. Jeszcze popracuj nad kulturą i może wyjdziesz na ludzi :P

    spoko. ty za to wejdziesz do mojego KFa, za pieprzenie bez sensu. PLONK <rs>

  • 52. Data: 2013-07-01 17:29:03
    Od: "Old Green :)" <a...@a...pl>

    W artykule <kqro1t$krd$1@node2.news.atman.pl> Chris napisal(a):

    > Franc nabazgrał(a):

    > Proponuje kupić Colę Light otworzyć i swierdzić że chciało się zwykłą
    > classic, ciekawe czy też by się pluł że BANDYCI/ZŁODZIEJE nie chąc mi oddać
    > kasy albo za 2l cole dać 2 x po 1 litr .. żenada ..

    ty i tobie podobni w taaaakim sposobie rozumienia mojego postu -
    jednak jestescie Ynteligentni.....inaczej :)
    Używając Waszego sposobu argumentacji.
    Moje pytanie brzmiało (przypomnę):
    czy można podzielić partycję karty 32GB na 2x16GB
    Inne informacje były tzw. poboczne.
    No ale Yntelygenty skupiły sie na udowadnianiu, ze... no ze głupi jestem.
    może i jestem, ale nie prosiłem o udowadniania tego aspektu.

    No a YnteligentY zaczeły główkować , jak by tu rozpoczynajacemu watek dowalić,
    a i przy okazji udowdnic,jakie to sa bystre i rozgarniete.

    Wnosze o zamkniecie watku w zakresie pobocznym,
    tj. dowody błyskotliwości komentatorów,
    co nie maja co robić, klepiąc w kalwiaturę i tłukąc ta pianę.
    to dobre na pregierz. W tę albo w drugą stronę.

    Oczekiwałem jednej odpowiedzi; tak, mozna to zrobić np. spod linuksa
    nie, nie da sie zrobić.

    Więc 120 zł spuszcze w kiblu. I OK.
    --
    Pozdr.
    ____________________

  • 53. Data: 2013-07-01 17:29:11
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > nauczyłeś. Jeszcze popracuj nad kulturą i może wyjdziesz na ludzi :P

    >spoko. ty za to wejdziesz do mojego KFa, za pieprzenie bez sensu. PLONK

    ROTFL i EOT. Jak dla mnie jesteś zbyt prymitywny :P

  • 54. Data: 2013-07-01 17:33:03
    Od: "Old Green :)" <a...@a...pl>

> [...]

    Używając Waszego sposobu argumentacji.
    Moje pytanie brzmiało (przypomnę):
    czy można podzielić partycję karty 32GB na 2x16GB
    I to pytanie jest dobre na pl.comp.pecet

  • 55. Data: 2013-07-01 17:44:54
    Od: m <m...@g...com>

    On 01.07.2013 02:06, Pawel O'Pajak wrote:
    > Powitanko,

    > http://www.metalmarket.com.pl/oferta.php
    > http://www.chieftek.pl/
    > http://www.gamma.pl/
    > Bardzo czesto wiekszosc produktow ma "zadzwon" zamiast ceny, zdjecie
    > produktu tez czesto jest nieosiagalne, brak filtrowania po parametrach i
    > ogolnie olewka klienta, takze potencjalnego.
    > No ale na szczescie konkurencja istnieje.

    Bo to jest B2B. Znasz jakiś sklep "dla człowieka z ulicy" który nie ma cen?

    p. m.

  • 56. Data: 2013-07-01 18:41:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-01 17:33, Użytkownik Old Green :) napisał:

> [...]
    > Moje pytanie brzmiało (przypomnę):
    > czy można podzielić partycję karty 32GB na 2x16GB
    > I to pytanie jest dobre na pl.comp.pecet

    Można, ale w niczym ci to nie pomoże.

    > Inne informacje były tzw. poboczne.
    > No ale Yntelygenty skupiły sie na udowadnianiu, ze... no ze głupi jestem.
    > może i jestem, ale nie prosiłem o udowadniania tego aspektu.

    Tu jest grupa dyskusyjna a nie odpłatna pomoc więc dlaczego
    wymagasz od nas usługi skoro za nią nie zapłaciłeś ?

> [...]
    > co nie maja co robić, klepiąc w kalwiaturę i tłukąc ta pianę.
    > to dobre na pregierz. W tę albo w drugą stronę.

    To nie jest moderowane forum i tu się wątków nie zamyka.
    Będziesz go podtrzymywał to potrwa dłużej.

    > Oczekiwałem jednej odpowiedzi; tak, mozna to zrobić np. spod linuksa
    > nie, nie da sie zrobić.

    Można podzielić kartę na partycję chyba pod każdym systemem.
    Ale tobie to w niczym nie pomoże.

    > Więc 120 zł spuszcze w kiblu. I OK.

    Możesz.
    Ktoś normalny poszukał by chętnego na kartę wśród znajomych
    lub odłożył na półkę, może kiedyś się jednak przydać.
    Ale ty pewnie sam wiesz lepiej.

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2013-07-01 19:15:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michoo" <m...@v...pl> wrote in message
    > Znam człowieka który kupił przypadkowo DDR2 zamiast DDR3 więc odrobinę
    > doszlifował ale nadal nie działała. Też miałby zwrócić, bo przecież w
    > prawidłowym gnieździe będzie działać?

    :-)))) czyścisz mi opluty ze śmiechu monitor! :-)

  • 58. Data: 2013-07-01 20:38:47
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 01.07.2013 19:15, Pszemol wrote:
    > "Michoo" <m...@v...pl> wrote in message
    >
    > :-)))) czyścisz mi opluty ze śmiechu monitor! :-)

    Nie udław się:
    to się działo na informatyce dziennej podczas wykładu.

    Michoo

  • 59. Data: 2013-07-01 20:44:31
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 01.07.2013 17:33, Old Green :) wrote:
    > Moje pytanie brzmiało (przypomnę):
    > czy można podzielić partycję karty 32GB na 2x16GB

    Nie. Zapytałeś czy można tak podzielić żeby rejestrator widział - a
    szklane kule mają teraz wakacje.

    > Oczekiwałem jednej odpowiedzi; tak, mozna to zrobić np. spod linuksa
    > nie, nie da sie zrobić.

    Ale nie ma jednej odpowiedzi - czy sterownik karty sobie nie radzi z
    sektorami na karcie 32GB czy sterownik FS sobie nie radzi z systemem
    plików na 32GB.

    > Więc 120 zł spuszcze w kiblu. I OK.

    No tak, bo użycie allegro jest w sumie bardziej skomplikowane niż
    czytanie instrukcji.

    Michoo

  • 60. Data: 2013-07-01 20:47:34
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 01 Jul 2013 20:38:47 +0200, Michoo napisał(a):

    > Nie udław się:
    > to się działo na informatyce dziennej podczas wykładu.

    Na jakiej uczelni na wydziale informatyki ucza obslugi pilnika? ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K