    From: "Old Green :)" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta SD 32GB
    Supersedes: <kqs77v$gc6$1@mx1.internetia.pl>
    Date: Mon, 1 Jul 2013 15:33:03 +0000 (UTC)

    W artykule <kqro1t$krd$1@node2.news.atman.pl> Chris napisal(a):

    > Franc nabazgrał(a):

    > Proponuje kupić Colę Light otworzyć i swierdzić że chciało się zwykłą
    > classic, ciekawe czy też by się pluł że BANDYCI/ZŁODZIEJE nie chąc mi oddać
    > kasy albo za 2l cole dać 2 x po 1 litr .. żenada ..

    ty i tobie podobni w taaaakim sposobie rozumienia mojego postu -
    jednak jestescie Ynteligentni.....inaczej :)
    Używając Waszego sposobu argumentacji.
    Moje pytanie brzmiało (przypomnę):
    czy można podzielić partycję karty 32GB na 2x16GB
    I to pytanie jest dobre na pl.comp.pecet

    Inne informacje były tzw. poboczne.
    No ale Yntelygenty skupiły sie na udowadnianiu, ze... no ze głupi jestem.
    może i jestem, ale nie prosiłem o udowadniania tego aspektu.

    No a YnteligentY zaczeły główkować , jak by tu rozpoczynajacemu watek dowalić,
    a i przy okazji udowdnic,jakie to sa bystre i rozgarniete.

    Wnosze o zamkniecie watku w zakresie pobocznym,
    tj. dowody błyskotliwości komentatorów,
    co nie maja co robić, klepiąc w kalwiaturę i tłukąc ta pianę.
    to dobre na pregierz. W tę albo w drugą stronę.

    Oczekiwałem jednej odpowiedzi; tak, mozna to zrobić np. spod linuksa
    nie, nie da sie zrobić.

    Więc 120 zł spuszcze w kiblu. I OK.
    --
    Pozdr.