    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta SD 32GB
    Date: Mon, 01 Jul 2013 18:41:42 +0200

    Dnia 2013-07-01 17:33, Użytkownik Old Green :) napisał:

    > ty i tobie podobni w taaaakim sposobie rozumienia mojego postu -
    > jednak jestescie Ynteligentni.....inaczej :)
    > Używając Waszego sposobu argumentacji.
    > Moje pytanie brzmiało (przypomnę):
    > czy można podzielić partycję karty 32GB na 2x16GB
    > I to pytanie jest dobre na pl.comp.pecet

    Można, ale w niczym ci to nie pomoże.

    > Inne informacje były tzw. poboczne.
    > No ale Yntelygenty skupiły sie na udowadnianiu, ze... no ze głupi jestem.
    > może i jestem, ale nie prosiłem o udowadniania tego aspektu.

    Tu jest grupa dyskusyjna a nie odpłatna pomoc więc dlaczego
    wymagasz od nas usługi skoro za nią nie zapłaciłeś ?

    > No a YnteligentY zaczeły główkować , jak by tu rozpoczynajacemu watek dowalić,
    > a i przy okazji udowdnic,jakie to sa bystre i rozgarniete.
    >
    > Wnosze o zamkniecie watku w zakresie pobocznym,
    > tj. dowody błyskotliwości komentatorów,
    > co nie maja co robić, klepiąc w kalwiaturę i tłukąc ta pianę.
    > to dobre na pregierz. W tę albo w drugą stronę.

    To nie jest moderowane forum i tu się wątków nie zamyka.
    Będziesz go podtrzymywał to potrwa dłużej.

    > Oczekiwałem jednej odpowiedzi; tak, mozna to zrobić np. spod linuksa
    > nie, nie da sie zrobić.

    Można podzielić kartę na partycję chyba pod każdym systemem.
    Ale tobie to w niczym nie pomoże.

    > Więc 120 zł spuszcze w kiblu. I OK.

    Możesz.
    Ktoś normalny poszukał by chętnego na kartę wśród znajomych
    lub odłożył na półkę, może kiedyś się jednak przydać.
    Ale ty pewnie sam wiesz lepiej.