    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Karetka na bramkach autostrady
    Date: Tue, 05 Jun 2012 22:39:02 +0200
    <jqkag0$olb$1@inews.gazeta.pl> <1...@l...hihi>
    <jqkp6s$33a$1@mx1.internetia.pl>
    <11jbcd80z01im$.1btdiscwksu4e$.dlg@40tude.net>
    <jqlema$8qb$1@inews.gazeta.pl>
    <toayoe145cv9$.cpylhyfp8icu.dlg@40tude.net>
    <jqli1l$g3l$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@4...net>
    <jqljs7$2cj$1@inews.gazeta.pl> <8681654344$20120605211856@squadack.com>
    <jqlnpb$24i$1@mx1.internetia.pl> <2405159885$20120605215118@squadack.com>
    <jqlooj$51v$1@mx1.internetia.pl> <2474911495$20120605222410@squadack.com>

    (...)

    > Jakby pojechała awaryjnym, to i bez boxa by przejechała. Box nie
    > powoduje, że samochody poprzedzające rozpływają się w powietrzu.
    > A gdyby głupota mogła latać, to karetka przeleciałaby ponad
    > samochodami i bramkami.

    Znaczy jednak nie zrozumiałeś w czym problem.

    > Nie ma takiej potrzeby - tam nie ma korków - dotrze to w końcu?

    Nie było, póki nie było bramek. Zresztą jak pisałem nie chodzi nawet
    o to konkretne miejsce, tylko o procedury itd.

    > Artuś, dla mnie nie jesteś dyskutantem. Jesteś domorosłym demagogiem,
    > który argumentacji w kupie utrzymać nie potrafi, tylko stosuje
    > prymitywne sztuczki, ze zdrabnianiem imienia w celu ośmieszenia
    > przeciwnika włącznie.

    Widzisz, ile byś nie napisał w tym tonie, to i tak nie zmienisz tego,
    co napisałeś wcześniej i to nawet nie w dniu dzisiejszym. Zacząłeś coś
    o ciemnocie, o słomie w butach, a teraz piszesz, że ja Twoje imię
    zdrobniłem - tak Romuś, to tylko świadczy o Tobie.

    > Wracach do klopa, gdzie twoje miejsce.

    Spoko - to Twój problem :)