  • Data: 2012-06-05 22:39:02
    Temat: Re: Karetka na bramkach autostrady
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    (...)

    > Jakby pojechała awaryjnym, to i bez boxa by przejechała. Box nie
    > powoduje, że samochody poprzedzające rozpływają się w powietrzu.
    > A gdyby głupota mogła latać, to karetka przeleciałaby ponad
    > samochodami i bramkami.

    Znaczy jednak nie zrozumiałeś w czym problem.

    > Nie ma takiej potrzeby - tam nie ma korków - dotrze to w końcu?

    Nie było, póki nie było bramek. Zresztą jak pisałem nie chodzi nawet
    o to konkretne miejsce, tylko o procedury itd.

    > Artuś, dla mnie nie jesteś dyskutantem. Jesteś domorosłym demagogiem,
    > który argumentacji w kupie utrzymać nie potrafi, tylko stosuje
    > prymitywne sztuczki, ze zdrabnianiem imienia w celu ośmieszenia
    > przeciwnika włącznie.

    Widzisz, ile byś nie napisał w tym tonie, to i tak nie zmienisz tego,
    co napisałeś wcześniej i to nawet nie w dniu dzisiejszym. Zacząłeś coś
    o ciemnocie, o słomie w butach, a teraz piszesz, że ja Twoje imię
    zdrobniłem - tak Romuś, to tylko świadczy o Tobie.

    > Wracach do klopa, gdzie twoje miejsce.

    Spoko - to Twój problem :)