  • Data: 2012-06-05 22:45:10
    Temat: Re: Karetka na bramkach autostrady
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello Artur,
    >
    > Tuesday, June 5, 2012, 10:02:07 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I dyskutuj tu z takim idiotą.

    LOL - nie stać Ciebie na więcej?

    > Nie są na autostradzire, tylko obok
    > niej. Węzeł przylesie to połączenie autostrady z droga wojewódzką 401.

    Są na autostradzie. Obejrzyj sobie filmik który wrzuciłeś o popatrz na
    znaki.

    > Dokładnie. A llokalizacja jest poza autostradą.

    Lokalizacja jest *na autostradzie*.

    > I CKJ?

    Nic, normalnie, jak to na ziemi. Jednego dnia, o jakiejś godzinie
    kolejki nie ma, a innego jest. Może np. z powodu wypadku?

    > Oczywiście. Bo niby skąd tam ma być istotny ruch?

    Nawet nie chodzi o istotny ruch, ale możliwość przejazdu, jeżeli
    będzie kolejka. Ot zwykły przykład - awaria bramek.

    > Jak mogą być takie same zasady na autostradzie i poza nią? Jak możesz
    > porównywać ruch na drodze wojewódzkiej z ruchem na autostradzie?

    Cały czas mówimy o przekraczaniu bramek na autostradzie - wjazdowych,
    zjazdowych, pośrednich.