  • Data: 2012-06-05 23:29:54
    Temat: Re: Karetka na bramkach autostrady
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:1r6p8gpvmiaas$.z3nvxrvzraaq$.dlg@40tude.net...
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/opole/sprawa-ka
    retek-na-a4-gddkia-zada-zwolnien,1,5151304,region-wi
    adomosc.html

> [...]
    > znajdują się automatyczne bramki, naciska się przycisk który otwiera
    > szlaban i wydaje bilet. Zjeżdżając z autostraty są bramki z kasami w
    > których szlaban podnoszą żywi ludzie.
    >
    > Ja jak pierwszy raz w życiu zobaczyłem automatyczne bramki wjazdowe na
    > autostradę, to pewnie po silkunastu sekundach miałem już szlaban otwarty,
    > tu taki zawodowy kierowca pełniący bardzo odpowiedzialną funkcję przez 3
    > minuty sobie z tym nie poradził?
    > Nawet myślę, że osoby niezbyt przebiegłe byłyby w stanie sobie z taką
    > zagadką poradzić dużo szybciej, w dodatku nie łamiąc szlabanu.

    Przeczytałeś jakąś wiadomość i się tym emocjonujesz. Poczekaj na więcej
    potwierdzonych informacji. Niedługo zapewene ukaże się sprostowanie, że cała
    akcja trwała 30 sekund, przycisk nie działał, pracownik z pilotem miał
    przerwę śniadaniową, a kierowca zachował się bardzo przytomnie i rozwiązał
    skutecznie problem.

> [...]
    >
    > Masz wezwanie na ul. Uliczną 123/45, podjeżdżasz pod blok przy ul.
    > Ulicznej
    > 123 i widzisz zamknięte drzwi do domofonu:
    > a) próbujsz naciskać jakieś przyciski
    > b) rozwalasz od razu drzwi
    > c) przez 3 minuty próbujesz telekinezy
    > d) nie wiem, nie mieliśmy szkolenia z obsługi domofonu
    > e) nic mnie to nie obchodzi bo domofon powinien na widok ratownika
    > otworzyć
    > się automatycznie - rządam zwolnień w firmie która wyprodukowałą domofon
    >
    > Odpowiedzi a i b - gratulujemy, dostałeś tą pracę, a odpowiedzi c, d i e

    Domofon może być uszkodzony, może mieć powyrywane przyciski, może być
    debilnie skonfigurowany, sąsiedzi mogą nie chcieć otworzyć drzwi na klatkę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba