  • Data: 2012-11-08 18:07:28
    Temat: Re: Kara chłosty za jazdę po pijaku
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Żadna kara.
    > A nie, że nie warto zabijać ?

    Nie. Nie w tych kategoriach po dwóch trzech piwach.

    > Problemem polskich dróg nie są ludzie, którzy jeżdżą po piwku, dwóch,
    > nie są poranni skacowani dojeżdżający do pracy, bo oni co najwyżej
    > stłuczkę i korek wygenerują ... problemem mogą być nakurwieni jak
    > stodoła zawodnicy bez wzroku i błędnika. Podwyższając dzikie kary walimy
    > jak w bęben nie w nich, a łamiemy życia ludziom, którzy po piwku wsiedli
    > do auta. I zaostrzanie kar dla pijanych jest dla mnie bezsensem w
    > świecie policji pędzącej za statystyką. Jakby pały mogły rowerzystom po
    > 2 piwach stawiali by zarzuty za zbrodnie na ludzkości ...

    Masz racje. Podałem tylko przykład dość skuteczny, przykład bardziej
    odstraszający niż grzywna i zatrzymane prawko. A jak to stosować i z
    jakimi dodatkowymi atrakcjami to już inna sprawa.

    Np. Zawodowemu kierowcy zdarza się prowadzić z zespołem dnia
    wczorajszego. Tz. takim kacem że oczy bolą od światła. Ja bym mu w takim
    przypadku prawka nie zabierał, tylko chłosta. Będzie skuteczna metoda
    resocjalizacji? Będzie. I życia mu się nie złamie. A że na dupie nie
    będzie mógł usiąść dwa tygodnie to też resocjalizacja a jeździć trzeba :-D
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/