  • Data: 2012-11-08 12:21:55
    Temat: Re: Kara chłosty za jazdę po pijaku
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-08 01:38, Tomasz Pyra pisze:> Ja to bym zaczął od
    upubliczniania wizerunków - i to takiego wydajniejszego
    > niż czasem stosowany obecnie, co kończy się jakąś tam wzmianką w lokalnej
    > gazecie.
    >
    > Czyli żeby publikować imię, nazwisko, adres, zdjęcie i informacje za co
    > skazany.

    To niewiele da. Wystarczy spojrzeć jak bezczelnie zachowują się ludzie u
    władzy - i bycie publicznymi jakoś niewiele im szkodzi.
    Ludzie się przyzwyczają, zwłaszcza jak już spory procent populacji się
    "opublikuje"