  • Data: 2012-11-08 23:50:01
    Temat: Re: Kara chłosty za jazdę po pijaku
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-08 21:33, Michoo pisze:

    > Każdy kto po pijaku siada za kółkiem myśli, że go nie złapią.

    Każdy kto siada *po pijaku na prawdę* *nie myśli* ... więc
    pierdolisz ...

    > A na jakiej podstawie jak to już tylko kac i % w krwi nie ma?
    > Chcesz karać też niewyspanych?

    A jakże !!! Jak wspomniałem w zakresie motoryki - ja jestem
    mniej bezpieczny dla innych na drodze będąc zmęczonym niźli
    będąc po 4 piwach ... motoryka i jeszcze raz motoryka ...
    refleks, widzenie i równowaga.

    >A może dodać badanie refleksu
    > jako wymóg na prawko?

    A jak ma się refleks na egzaminie do sytuacji 3 lata później na
    drodze ????

    > Oczywiście... Jakby tak było to ludzie mający wypadek po pijaku
    > (po którym spędzili xx czasu w szpitalu) więcej by po pijaku nie
    > siadali. Praktyka mówi co innego.

    Co mówi praktyka ? Pytam, bo nie wiem ... pytam jako praktyk,
    który prowadził auto na drodze publicznej nawalony jak stodoła ...

    Jeśli ktoś nie załapał - PROWADZIŁEM PIJANY JAK ŚWINIA I
    DOSTAŁEM WYROK ...

    > Zaciśnie żeby, strzeli jakiś opiat i pojedzie.

    Ciekawe wychowanie przyjąłeś.

    > Poza tym kara chłosty łatwo może się zamienić w karę śmierci lub
    > kalectwa - a to chyba cokolwiek okrutne traktowanie...

    Tych paskudnych pijanych degeneratów ? Skądże ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90