-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
news.glorb.com!news2.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-m
edia.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 01 Oct 2010 18:41:14 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kapie, jak zdiagnozować?
References: <7...@d...googlegroups.com>
<i84880$c4g$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <i84880$c4g$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <4ca60f28$0$21004$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.252.248
X-Trace: 1285951272 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21004 83.25.252.248:22806
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2314695
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-01 11:05, Agent pisze:
> Zagrzać dobrze tak aby się włączył wentylator. Wtedy jak jest
> nieszczelność to będzie leciało jak z kranu. Ja tak miałem że nie
> leciało dopóki sie wentylator nie włączył. Tuż przed włączeniem zaczęło
> sie lać.
W zasadzie na czas eksperymentu można by wentylator odłączyć tak żeby
silnik się podgrzał w okolice temperatury wrzenia płynu, a wentylator
nie zaburzał obserwacji (bo będzie dmuchał i przeszkadzał).
Tyle że trzeba uważać żeby silnika jednak nie przegrzać i żeby samemu
się nie poparzyć jak nieszczelność nagle się zrobi dużo większa.
Z miejsca nieszczelności powinna wydobywać się para którą w chłodne
wieczory będzie doskonale widać przy świetle np. latarki.
Natomiast są też nieszczelności takie że leci tylko na zimno.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=