eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKapie, jak zdiagnozować?Re: Kapie, jak zdiagnozować?
  • Data: 2010-10-01 18:41:14
    Temat: Re: Kapie, jak zdiagnozować?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-10-01 11:05, Agent pisze:

    > Zagrzać dobrze tak aby się włączył wentylator. Wtedy jak jest
    > nieszczelność to będzie leciało jak z kranu. Ja tak miałem że nie
    > leciało dopóki sie wentylator nie włączył. Tuż przed włączeniem zaczęło
    > sie lać.

    W zasadzie na czas eksperymentu można by wentylator odłączyć tak żeby
    silnik się podgrzał w okolice temperatury wrzenia płynu, a wentylator
    nie zaburzał obserwacji (bo będzie dmuchał i przeszkadzał).
    Tyle że trzeba uważać żeby silnika jednak nie przegrzać i żeby samemu
    się nie poparzyć jak nieszczelność nagle się zrobi dużo większa.

    Z miejsca nieszczelności powinna wydobywać się para którą w chłodne
    wieczory będzie doskonale widać przy świetle np. latarki.

    Natomiast są też nieszczelności takie że leci tylko na zimno.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: