eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKamera z lidla › Re: Kamera z lidla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kamera z lidla
    Date: Thu, 13 Jul 2017 22:35:16 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 33
    Message-ID: <ok8sj4$ohe$1@dont-email.me>
    References: <59650995$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <ok32ai$ls4$4@dont-email.me>
    <59651edf$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <ok5d4b$51o$2@node1.news.atman.pl>
    <7...@4...com> <ok5tr8$2cp$3@dont-email.me>
    <u...@4...com> <ok8f5o$q12$1@dont-email.me>
    <ntzbiqswcmbx$.1tgatz80u34qp$.dlg@40tude.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 13 Jul 2017 22:35:16 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1fca81d9f918aa5951cc169d8e00be6b";
    logging-data="25134";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+piQOL8LUyybs/yr1kvdau"
    User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:Ahje1x9EPQVMh83CE85GS24y0vo= sha1:H4jgn4i8fRYelPzOvOM5c0WwYnY=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610405
    [ ukryj nagłówki ]

    Yakhub <a...@a...aa> wrote:
    > Dnia Thu, 13 Jul 2017 18:46:16 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    >
    >>>> Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.
    >>>
    >>> Przemyśl sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
    >>> sposób załatwienia takiej reklamacji.
    >>
    >> Jaki?
    >
    > Zwrócenie klientowi pieniędzy, i wyrzucenie zepsutej suszarki do kontenera.
    >
    > W zdecydowanej większości przypadków tak się to załatwia.
    >

    Gdzie i kto w ten sposób załatwia gwarancję producenta u detalisty??

    W ten sposób producent nie miałby żadnej kontroli nad potokiem uszkodzonych
    suszarek i nie wychwycą jakichś wspólnych problemów być może z projektem
    (my mamy specjalnego gościa w firmie, który ma za zadanie zrobić inspekcję
    powodu zwrotu gwarancyjnego i wyciągnięcie wniosków) albo nieuczciwymi
    detalistami symulującymi uszkodzenia aby wyłudzić nowe suszarki do ponownej
    sprzedaży.

    To raz, a dwa: nie skorzystają z bonusa w tanich przypadkach naprawy, w
    których np założą Ci nowy kabel sieciowy i wyślą z powrotem tą Twoją.

    Większość suszarek (i ceramicznych grzałek do prostowania włosów) jakie mi
    się przytrafiło naprawiać u siebie w domu miało ukręcone sznury przy samej
    obudowie suszarki.

    Odkręcasz 3 śrubki aby otworzyć suszarkę, ucinasz 3cm kabla, zakręcasz i po
    5 minutach gotowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: