  • Data: 2017-07-15 09:48:33
    Temat: Re: Kamera z lidla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 Jul 2017 09:33:39 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A to już jego problem, niech da nowy.

    > Będę miał wybór przynajmniej.
    > Powtarzam - nie chodzi o kamerkę.

    To wpisz odkurzacz, telewizor, telefon.
    Mozesz tez wpisac samochod, ale dopisz trzy zera :-)

    > Bo głupi.

    Trzeba przyznac, ze nie bardzo mial wybor.
    A dzis .. dacia z 3 letnia gwarancja, czy VW z 2 letnia, co tu wybrac?

    > Ja kupuję tylko auta z długą gwarancją.

    I sprzedajesz po 3 latach :-P

    Za to wybor z poprzedniego akapitu masz prosty :-)

    > Dokładnie o to idzie.
    > Od razu przestałoby się opłacać produkowanie butów na 1 miesiąc, czy
    > samochodów rozpadających się po 2 latach (czytaj Renault).

    Ale to "drive train" nie obejmuje centralnego zamka :-)

    J.