eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKamera z lidlaRe: Kamera z lidla
  • Data: 2017-07-14 17:31:12
    Temat: Re: Kamera z lidla
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:ok8sj4$ohe$...@d...me...
    > Yakhub <a...@a...aa> wrote:
    >>>>>> Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.
    >>>>> Przemyśl sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
    >>>>> sposób załatwienia takiej reklamacji.
    >>>> Jaki?
    >>> Zwrócenie klientowi pieniędzy, i wyrzucenie zepsutej suszarki do
    >>> kontenera.
    >>> W zdecydowanej większości przypadków tak się to załatwia.
    >
    >>> Gdzie i kto w ten sposób załatwia gwarancję producenta u detalisty??
    >
    >> W ten sposób producent nie miałby żadnej kontroli nad potokiem
    >> uszkodzonych
    >> suszarek i nie wychwycą jakichś wspólnych problemów być może z
    >> projektem
    >> (my mamy specjalnego gościa w firmie, który ma za zadanie zrobić
    >> inspekcję
    >> powodu zwrotu gwarancyjnego i wyciągnięcie wniosków)
    >
    > Owszem, ale ...
    >
    >> albo nieuczciwymi
    >> detalistami symulującymi uszkodzenia aby wyłudzić nowe suszarki do
    >> ponownej
    >> sprzedaży.
    >
    > ... do Chin odsylac ? Wiesz ile to kosztuje ? :-)
    >
    > Bywa i tak, ze hurtownik dostaje 10% wiecej towaru na reklamacje
    > wlasnie,
    > albo po prostu raz na rok przyjedzie przedstawiciel, zajrzy do
    > kontererow, i zatwierdzi wczesniejsze ilosc zwrotow.

    Mówilismy o różnych detalistach to i różne rzeczy z różnych miejsc
    sprowadzaja. Tak jak mowisz tez moze byc.

    >> To raz, a dwa: nie skorzystają z bonusa w tanich przypadkach naprawy,
    >> w
    >> których np założą Ci nowy kabel sieciowy i wyślą z powrotem tą Twoją.
    >> Większość suszarek (i ceramicznych grzałek do prostowania włosów)
    >> jakie mi
    >> się przytrafiło naprawiać u siebie w domu miało ukręcone sznury przy
    >> samej
    >> obudowie suszarki.
    >
    >> Odkręcasz 3 śrubki aby otworzyć suszarkę, ucinasz 3cm kabla,
    >> zakręcasz i po
    >> 5 minutach gotowe.
    >
    > A klient odsyla, bo niezgodny z umowa - mialo byc 2m kabla, a jest 195
    > cm :-P
    > Poza tym jeszcze musisz zatrzaski otworzyc, a to nie takie proste :-P

    W fabryce?? Po pierwsze do zatrzaskow beda mieli narzędzie i zrobia to w
    poł sekundy a na dodatek dadzą nowy, standardowy kabelek. Opcja z ucięciem
    5cm jest dla domowego naprawiacza jak ja.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: