  • Data: 2017-07-15 09:00:59
    Temat: Re: Kamera z lidla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 Jul 2017 08:23:41 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Głównie dlatego, że producenci CELOWO nie sprzedają części po ich
    > realnej wartości.

    czy tak celowo ... dystrybucja czesci kosztuje. A ze to nie bedzie
    towar masowy, to kosztuje duzo.
    Ja sobie moze taka kamerke naprawie, ale gospodyni z Gdanska nie.
    Musi fachowca najac. Jak fachowiec powie ile wezmie za robote, to
    gospodyni kamerke wyrzuci.
    Ja tez wyrzuce, jak sie dowiem ze czesc kosztuje polowe (bo faktycznie
    tyle moze kosztowac) plus przesylka plus wysylka ...

    Wiec po co ponosic koszty dystrybucji czesci, skoro ich "nikt" nie
    kupuje?

    > I to powinno być ukrócone - jak producentowi się nie opłaca, to nie
    > wymienia na nowe.

    Nowego nie ma, teraz produkujemy inny model.

    > Ale nie przez pół roku, tylko do końca planowanej (przez klienta)
    > żywotności produktu.
    > Niech wprowadzi taki zapis na opakowaniu i tego się trzyma.

    A kupisz taka kamerke z 5 latami gwarancji za 200 zl,
    Czy taka 2 za 120zl ? :-)

    Bo to tez wina klientow.
    W USA VW dawal 7 lat gwarancji na "drive train". W Europie rok.
    Mercedes tez rok.
    Czemu klient kupowal w/g marki, a nie w/g gwarancji ?
    (a potem Daewoo zbankrutowalo i zegnak gwarancjo :-)

    Ale jakis taki mechanizm powiniem byc - producent deklaruje ile lat,
    jak sie zepsuje wczesniej, to zwraca odpowiedni procent ceny.

    J.