  • Data: 2017-07-15 09:33:39
    Temat: Re: Kamera z lidla
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-07-2017 o 09:00, J.F. pisze:

    > Nowego nie ma, teraz produkujemy inny model.

    A to już jego problem, niech da nowy.

    > A kupisz taka kamerke z 5 latami gwarancji za 200 zl,
    > Czy taka 2 za 120zl ? :-)

    Będę miał wybór przynajmniej.
    Powtarzam - nie chodzi o kamerkę.

    > Bo to tez wina klientow.
    > W USA VW dawal 7 lat gwarancji na "drive train". W Europie rok.
    > Mercedes tez rok.
    > Czemu klient kupowal w/g marki, a nie w/g gwarancji ?

    Bo głupi.
    Ja kupuję tylko auta z długą gwarancją.

    > (a potem Daewoo zbankrutowalo i zegnak gwarancjo :-)
    >
    > Ale jakis taki mechanizm powiniem byc - producent deklaruje ile lat,
    > jak sie zepsuje wczesniej, to zwraca odpowiedni procent ceny.

    Dokładnie o to idzie.
    Od razu przestałoby się opłacać produkowanie butów na 1 miesiąc, czy
    samochodów rozpadających się po 2 latach (czytaj Renault).