-
Data: 2017-07-14 08:49:00
Temat: Re: Kamera z lidla
Od: Yakhub <a...@a...aa> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Thu, 13 Jul 2017 22:35:16 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
>>>>> Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.
>>>>
>>>> Przemyśl sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
>>>> sposób załatwienia takiej reklamacji.
>>>
>>> Jaki?
>>
>> Zwrócenie klientowi pieniędzy, i wyrzucenie zepsutej suszarki do kontenera.
>>
>> W zdecydowanej większości przypadków tak się to załatwia.
>
> Gdzie i kto w ten sposób załatwia gwarancję producenta u detalisty??
>
We wszystkich przypadkach, kiedy reklamowałem drobną i tanią elektronikę w
marketach tak to właśnie wygląda. Castorama, MediaMarkt, Tesco.
Zwróć uwagę, że u nas trochę rzadziej korzysta się z gwarancji producenta -
ustawowe uprawnienia konsumenta z tytułu rękojmi są często korzystniejsze.
A w takim przypadku za wady towaru odpowiada sprzedawca, a nie producent.
To znaczy - oczywiście nie mogę być na 100% pewien, czy faktycznie trafia
to do śmieci - ale mam przypuszczenie graniczące z pewnością, że nie jest
to odsyłane do producenta na drugim końcu świata.
> W ten sposób producent nie miałby żadnej kontroli nad potokiem uszkodzonych
> suszarek i nie wychwycą jakichś wspólnych problemów być może z projektem
BYĆ MOŻE sklep sporządza jakieś raporty o uszkodzeniach.
> albo nieuczciwymi
> detalistami symulującymi uszkodzenia aby wyłudzić nowe suszarki do ponownej
> sprzedaży.
Wliczone w koszta. To nie ty przypadkiem kiedyś broniłeś zwrotu
pełnowartościowego towaru do klepu? Klient zadowolony z tego, że problem
jest załatwiony od ręki to też jest jakaś wartość.
> To raz, a dwa: nie skorzystają z bonusa w tanich przypadkach naprawy, w
> których np założą Ci nowy kabel sieciowy i wyślą z powrotem tą Twoją.
> Odkręcasz 3 śrubki aby otworzyć suszarkę, ucinasz 3cm kabla, zakręcasz i po
> 5 minutach gotowe.
Ale najpierw: ktoś pakuje przedmiot, ktoś przygotowuje papiery dla kuriera,
przesyłka, ktoś rozpakowuje, ocenia, czy w ogóle to się kwalifikuje do
naprawy, naprawia, załatiwa jakąś papierologię, pakuje, przygotowuje
przesyłkę, przesyłka, przedmiot leży w punkcie obsługi aż klient
odbierze...
W sumie, jak podliczymy całe zawracanie gitary, to pewnie wyjdzie ze 3
roboczogodziny. Plus jeszcze koszty 2 przesyłek. A klient i tak
niezadowolony, bo przedmiot się zepsuł, musiał czekać, i 2 razy jeździć do
sklepu.
Co to za bonus, jeżeli koszt transportu przedmiotu w celu jego naprawy
przewyższa jego wartość?
--
Yakhub
Następne wpisy z tego wątku
- 14.07.17 09:06 Pszemol
- 14.07.17 14:43 yabba
- 14.07.17 16:42 J.F.
- 14.07.17 17:31 Pszemol
- 14.07.17 18:37 Cavallino
- 14.07.17 18:41 Cavallino
- 15.07.17 08:12 J.F.
- 15.07.17 08:23 Cavallino
- 15.07.17 09:00 J.F.
- 15.07.17 09:33 Cavallino
- 15.07.17 09:48 J.F.
- 15.07.17 09:54 Cavallino
- 15.07.17 10:31 J.F.
- 15.07.17 10:47 Cavallino
- 18.07.17 19:21 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)