eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKamera z lidla › Re: Kamera z lidla
  • Data: 2017-07-14 00:35:16
    Temat: Re: Kamera z lidla
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Yakhub <a...@a...aa> wrote:
    > Dnia Thu, 13 Jul 2017 18:46:16 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    >
    >>>> Przemyśl to sobie - tu nie ma nic dziwnego.
    >>>
    >>> Przemyśl sobie to sam. Bo ja widzę inny, o wiele tańszy i szybszy
    >>> sposób załatwienia takiej reklamacji.
    >>
    >> Jaki?
    >
    > Zwrócenie klientowi pieniędzy, i wyrzucenie zepsutej suszarki do kontenera.
    >
    > W zdecydowanej większości przypadków tak się to załatwia.
    >

    Gdzie i kto w ten sposób załatwia gwarancję producenta u detalisty??

    W ten sposób producent nie miałby żadnej kontroli nad potokiem uszkodzonych
    suszarek i nie wychwycą jakichś wspólnych problemów być może z projektem
    (my mamy specjalnego gościa w firmie, który ma za zadanie zrobić inspekcję
    powodu zwrotu gwarancyjnego i wyciągnięcie wniosków) albo nieuczciwymi
    detalistami symulującymi uszkodzenia aby wyłudzić nowe suszarki do ponownej
    sprzedaży.

    To raz, a dwa: nie skorzystają z bonusa w tanich przypadkach naprawy, w
    których np założą Ci nowy kabel sieciowy i wyślą z powrotem tą Twoją.

    Większość suszarek (i ceramicznych grzałek do prostowania włosów) jakie mi
    się przytrafiło naprawiać u siebie w domu miało ukręcone sznury przy samej
    obudowie suszarki.

    Odkręcasz 3 śrubki aby otworzyć suszarkę, ucinasz 3cm kabla, zakręcasz i po
    5 minutach gotowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: