  • 11. Data: 2010-10-13 03:43:00
    Temat: Re: Kamera do rejestracji osobistej
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Oct 12, 9:39 pm, stev <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    535503&whse=BC&Ne=...84|4802&N=4045311&Mo=28&No=25&N
    r=P_CatalogName:BC&cat=4802&Ns=P_Price|1||P_­SignDes
    c1&lang=en-US&Sp=C

    > a ja polecamhttp://www.skocz.pl/index.php- Hide quoted text -

    Jako kamera do rejestracji osobistej, nie bedzie to lepsze od tego co
    podalem poprzednio, ani od tego co podam jeszcze tutaj:
    http://www.costco.com/Browse/Product.aspx?Prodid=115
    96493&whse=BC&Ne=4000000&eCat=BC|84|4802&N=4045311&M
    o=29&No=26&Nr=P_CatalogName:BC&cat=4802&Ns=P_Price|1

  • 12. Data: 2010-10-13 06:07:33
    Od: ziemo <no@email>

    W dniu 2010-10-12 18:08, pl.rec.foto.cyfrowa pisze:
> [...]
    wiadomościnews:6a48.00000003.4cb44af3@newsgate.onet.
    pl...

    > WOW - kompleks matolka - chcialby sie popisac ale nie potrafi na
    > temat watku,
    > to sle debilne teksty uwazajac je pewnie za zabawne.

    Ależ to jest TG tabletki do "rejestracji osobistej" jak najbardziej
    istnieją ;)

    --
    Ziemo

  • 13. Data: 2010-10-13 08:13:07
    Od: stepow <WYWAL_TO@.z.pl>

    Marek Wyszomirski napisał:

    to jest dopiero bajer

    http://magazyninternet.pl/aktualnosc/6997,kamera_w_k
    rzyzu

    Marek, Wroclaw

  • 14. Data: 2010-10-13 08:54:21
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 12.10.2010 19:33, Janko Muzykant wrote:

    > A nie żal Ci życia na takie życie?

    Nie wiem czemu robertcb kojarzy mi się z donaldcb. Z 3 lata temu osoba o
    takim loginie pisała coś o self{ego}.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 15. Data: 2010-10-13 11:08:42
    Od: r...@p...onet.pl

    > http://www.jvc.pl/product-list.php?id=100053
    > Tomek

    Z wyświetlaczem dotykowym to z miejsca odpada.

    A czytam że trzy ostatnie mają kiepskie opinie, (wysokie szumy własne, dobra
    jakosc tylko na zewnątrz przy słonecznej pogodzie, bateria trzyma 25 min, itp.)

  • 16. Data: 2010-10-13 13:10:45
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-10-13 03:39, stev pisze:
    > a ja polecam
    > http://www.skocz.pl/index.php

    A mozesz uzasadnic DLACZEGO? Skracaczy na usenecie nie powinno sie
    uzywac, ale mimo to regularnie znajduja sie osoby, ktore twierdza, ze
    jest odwrotnie - tylko bez zadnych argumentow. :->

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 17. Data: 2010-10-13 13:39:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> wrote in message

    > A mozesz uzasadnic DLACZEGO? Skracaczy na usenecie nie powinno sie
    > uzywac,

    Gdyz poniewaz?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-10-13 13:47:12
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-10-13 15:39, kamil pisze:

    > Gdyz poniewaz?

    Argumentacja od wielu lat sie nie zmienila:

    1) Usenet jest archiwizowany, wraca sie do postow sprzed wielu lat -
    wiekszosc linkow ze skracaczy radosnie zwraca informacje, ze link nie
    istnieje. Nawet nie mozna sprawdzic, pod jaki adres wtedy prowadzil,
    zeby poszukac jakiegos mirrora.

    2) Usenet jest nie tylko archiwizowany, ale rowniez indeksowany przez
    google&co - wyszukiwalnosc oryginalnej tresci zamaskowanej przez
    skracajke dazy do zera. Wartosciowa, polecana, tresc zamiast sie
    pozycjonowac, nie jest zauwazana.

    3) Pod skracajka da sie ukryc wszystko - klikanie w ciemno.

    Nie ma natomiast zadnej sensownej argumentacji za tym rozwiazaniem, bo
    kazdy _normalny_ klient poczty nie lamie dlugich linkow - ani przy
    odczytywaniu, ani przy wysylaniu. Prawidlowo wyswietla je w jednej linii
    i nie robi z nimi zadnej sieczki.

    Skracajki sa fajne na krotkozyjacych mikroblogach takich jak Twitter,
    gdzie ilosc znakow jest wazna - w pozostalych przypadkach wiecej z nimi
    problemu niz pozytku.

    Jak masz kontrargumenty, chetnie poslucham :)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 19. Data: 2010-10-13 13:53:38
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 15:47:12 +0200, Mateusz Papiernik napisał(a):

> [...]
    > google&co - wyszukiwalnosc oryginalnej tresci zamaskowanej przez
    > skracajke dazy do zera. Wartosciowa, polecana, tresc zamiast sie

    A co ze skracajką google? Google potrafi chyba to indeksować?

    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.
    Count them, Alice. One, there are drinks that make you shrink. Two,
    there are foods that make you grow. Three, animals can talk. Four, cats
    can disappear. Five, there is a place called Underland.
    Six, I can slay the Jabberwocky.

  • 20. Data: 2010-10-13 13:56:52
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    kamil napisal:
    > Tu sie zgadzam, tak samo jak nie czepiam sie o linijke dluzszych sygnaturek,
    > nikt dzisiaj nie placi fortuny za 10kB danych.

    Płaci. I to słono. Komórka za granicą.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek