  • 1. Data: 2010-10-11 19:38:20
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/41 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam wszystkich,

    oraz przepraszam za spowodowane brakiem czasu rzadkie "wpadanie" na grupe.

    Jesli ktos ma ochote pochwalic sie swoimi nowymi zdjeciami lub ogladnac i
    skomentowac jakies zdjecie, to goraco zapraszam do watku zdjecia tygodnia nr 41

    Ja mam w zanadrzu jeszcze dwa greckie widoczki

    http://plfoto.com/zdjecia_new2/2183967.jpg

    http://plfoto.com/zdjecia_new2/2183956.jpg

    i oczywiscie wklejam sakramentalne -

    Jak zwykle przypominam, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc umieszczenia swojej fotografii w tym serwisie
    a dodatkowo zaoszczedzi pracy administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2010-10-11 19:49:48
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/41 - fotoplenery.eu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Krówka :
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/65/2.htm
    i następne/poprzednie, czynione kilka dni temu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2010-10-11 20:05:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Mon, 11 Oct 2010 21:38:20 +0200, tomek napisał, a ja na to:

    > Jesli ktos ma ochote pochwalic sie swoimi nowymi zdjeciami lub ogladnac
    > i skomentowac jakies zdjecie, to goraco zapraszam do watku zdjecia
    > tygodnia nr 41

    W sobotę podziwiałem przebieg prac polowych na podwrocławskich uprawach:

    http://www.flickr.com/photos/olgierd/5072720762/size
    s/l/

    ale już w niedzielę obserwowałem neo-pogańskie obyczaje szerzone przez
    naszych rodaków w Teplickim Skalnym Mieście (w Czeskiej Republice):

    http://www.flickr.com/photos/olgierd/5072757198/size
    s/l/

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 4. Data: 2010-10-11 20:27:40
    Od: "PJB" <g...@o...eu>

    witam

    ruiny zamku Tenczyn w Rudnie:
    http://tytus.net/015.jpg

    pozdro
    PJB

    5521 (20101011) __________

  • 5. Data: 2010-10-11 20:53:23
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Wynik niedzielnego wypadu z aparatem na Nowa Hute, Kraków z grupą
    znajomych:

    http://lh3.ggpht.com/_631_PWyHDos/TLNXxFlLiDI/AAAAAA
    AAAJ4/uRiiZuC4_gU/s800/__PA100521.JPG

    Thomas

  • 6. Data: 2010-10-11 21:36:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 22:27:40 +0200, PJB napisał(a):

    > witam
    >
    > ruiny zamku Tenczyn w Rudnie:
    > http://tytus.net/015.jpg

    OMG... Przebiłeś chyba dno HDR Hole...

  • 7. Data: 2010-10-11 21:39:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Wynik dzisiejszego spaceru.

    http://sonorov.deviantart.com/gallery/#/d30jkuc
    http://sonorov.deviantart.com/gallery/#/d30jk2h

    God created Arrakis to train the faithful.

  • 8. Data: 2010-10-11 22:06:27
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Libiszewski napisal:
    > OMG... Przebiłeś chyba dno HDR Hole...

    Dlaczego? Taka śliczny obrazek malarski mu wyszedł ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2010-10-11 22:22:58
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Wspomnienie lata, moje *gnioty*

    http://www.voila.pl/410/apitf

  • 10. Data: 2010-10-11 22:41:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 22:06:27 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Dlaczego? Taka śliczny obrazek malarski mu wyszedł ;)

    Nie wiem dlaczego przebił... może o brzozę zawadził?

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"